Haftasonu Kartı - Weekend Card





Sabah bir hışım geldim, bugün post koyacağım bloğa dedim. Başladım elimdeki azıcık Hollanda fotoğraflarını düzenlemeye, sonra işler bir karıştı, ay bir yoğunlaştı, teklifler, hesaplar, kitaplar, telefonlar derken kaldım öyle. Neyse kısmet diyelim, zaten de öyle post hazırlanacak kıvamda fotoğraflar da yok ya neyse, haftaya paylaşırım artık.

Hepinizin haftasonu pek çok keyifli geçsin…




This morning my plan was to share my Holland photos with you, I have started to edit my photos but suddenly I had to work a lot at the office !!! Offers, phones, meetings... Pofff: (

Anyway, I hope I will share it the next week... Actually I don't have so much Holland photos, it is just a ritual: )

I am wishing you have a wonderful weekend...




1 yorum :

  1. Sen yok diyorsun ama biliyorum kartpostal gibi fotoğraflar bizi bekliyor o zaman hafta içi yayınını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...