Bugün Bunu Sevdim / Kar Beyaz - Today Liked This




1 | 2 | 3 | 4




Şunun şurasında ne kaldı yeni yıla!
Eeee ben daha doyamadım bakmalara…
İstiyorum her yer olsun kar beyaz
Çoşalım-koşalım mutlulukla, huzurla…

Yazan; Falım sakızlarına manici olmak isteyen bir garip blogger

Bugün de bunları sevdim ben! Daha fazla güzellik, hoşluk görmek istiyorsanız sizi buraya alayım…




Stop Me Because I Can't Stop Myself from pinning! There are many wonderful images of this season and I love all of them...
Here is only a few… If you want to see more, click here...




7 yorum :

  1. dun kendimi dukkanalar attim eve sus alacagim diye. Ay durduramiyorum kendimi Ayda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki ben sanal takılıyorum:)) Gerçi ben de Londra'da olsam suyunu çıkartırdım bu işin...

      Sil
  2. Ayda mani mi yazmış diyecektim alttaki ufak notu okudum bastım kahkahayı.Bazen senin yazdıklarınla ben zamansız bir gülme krizine giriyorum.Ve iş başında oluyor bu genelde.Seçtiklerin sevdiklerin pek güzel bu arada.Ama dur gülmem bir geçsin detaylı bakayım oralara.Bak ben de kafiye yaptım:)

    YanıtlaSil
  3. Bunlar çok güzeller, çok beğendim. Bu yıldızdan bende yaptım ama tam istediğim gibi olmadı:( Hafta sonu dağ bayır dolaşmaya mı çıksam ne yapsam bilemedim:)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten göndersene bu dörtlüğü falıma:) içimiz açılır her okuduğumuzda:)) iyi hafta sonları şimdiden:))

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller her zamanki gibi...zevkli insan nolcek :)
    mutlu haftasonu olsuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  6. mani manidar,
    beyazlar kar,
    beni özendirdi,
    bu manici blogger,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...