Haftasonu Kartı ve Aloe vera'mız - Weekend Card and Our Aloe vera




Bu hafta pek sevimsiz geçti. Artık devamlı gözlük takmak zorundayım. Gözlükler , Progresif cam, yani uzak, orta ve yakın görüşlerin hepsi tek bir camda toplanmış durumda. Hafta başında yeni gözlükleri aldım taktım ama hala alışabilmiş değilim. Yer kayıyor, midem bulanıyor. Benim gibi hareketli biri için tam bir kabus. Sanki bir kapana kısılmış, hayatım kısıtlanmış gibi hissediyorum, gözlerim habire çerçevede! Onlara bakmasam alışacağım belki ama yazarken bile görüyorum onları, nasıl bakmayayım. Şahdım şahbaz oldum yani anlayacağınız. En az 15 gün hiç çıkartmadan takmam gerekiyormuş alışmam için, sonra istersem çıkartabilirmişim ama zaten ben istemeyecekmişim çıkartmayı!!! Bakalım göreceğiz.


Bir de dikkatimi çekti benden başka gözlük takan yok gibi!! Kızlar sizin gözleriniz bozulmuyor mu ya???  Ben hem yakını hem uzağı bir güzel benzetmişim… Neyse alışacağız artık, hem o kadar para verdik.  Canım pahasına korumam gerek bu gözlükleri, üzerine oturmam inşallah. Bundan önceki yakın gözlüklerini o şekil kırdım da!!!


Neyse bu fotoğraflar geçtiğimiz Pazar akşamüstüden, yeni aleo vera çiçeğimizi masada oturmuş dergiler arasında kaybolurken tam gözümün önüne koydum sonra da ayy harika diyip kaltım fotoğrafını çekmeye başladım. Umarım uzun bir hayat sürer evimizde. Biz çok sevdik…

Bu haftasonu için de planlarım var. İnşallah enerjim olur, içimden gelir ve çoşarım da ortaya içime sinen birşeyler çıkar…

Herkesin haftasonu bol enerjik ve neşe dolu geçsin…




This week was very strange for me! I have a new glasses which called progressive glasses and I still am not able to use it.. I know, I need more time and I should use it continuously for at least 15 days.
I feel restricted myself and it is very difficult for someone like me hyper active!!!
Anyway, I'll eventually get used to it...


These images were taken last Sunday. While I was reading my lovely magazine,
My eyes were fixed to our new Aloe vera and I started taking photos of it. I hope it lives very long with me...

I have many plans for this weekend and hopefully I can find myself enough energy.


I wish all of you have an amazing and enegetic weekend...







46 yorum :

  1. Yazını okuyunca kardeşimin ilk gözlük taktığındaki halleri aklıma geldi. Baya zorlanmıştı ama sonunda alıştı tabi kolay değil 10 yıl falan kullandı. 2-3 yıldır da lens kullanıyor. Düşünüyorum da çoğu arkadaşım lens kullanıyor belki o yüzden gözlüklü birisini göremedin :) Ama ben hala inat ediyorum ne gözlük ne lens! Napıyım sevmiyorum öyle tak, çıkar, temizle bir sürü iş. Kısa zamanda alışman dileğiyle; geçmiş olsun!

    http://mintracik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben lens kullanamazmışım:( Astimat varmış bir de zaten gözlerde kuruluk var günde 8 kez damla damlatmak zorundayım, lens takınca iyice kurumuş. O yüzden mecbur alışacağım...
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  2. zor gerçekten gözlüğe alışmak, ben de iş yerinde bilgisayar başında kullanıyorum 5 yıldan beri, yakışır ama sana:) ben de annemin iki gözlüğünü birer hafta arayla üstüne oturmak suretiyle kırmıştım, aman dikkat:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben fazla tez canlı ve hareketliyim özlük fazla geldi bana, savruk ve dalgın olduğumdan gözlük kaza riskini arttırdı:))
      Kırarsam yandım Funda'nın dilinden, mal kıymeti bilmiyormuşumdan girer, alıklığımdan çıkar:)),
      Yakışsa da yakışmasa da sanırım kaçış yok:))

      Sil
  3. Bizim evdeki Aloe Vera kıskandı ," hiç fotoğrafını çekmiyormuşum "
    Kuzum ben Nohut muyum ? Her nesneyi olduğundan güzel gösterebilme yeteneği bende ne gezerrrr? Sen bir garip succulentsin ( belki de değilsin ne biliiim? ) estetik sayılmazsın ki ...

    Aydacığım ben de gözlüklüyüm kuzum ya... Birkaç yıl öncesine kadar lens takıyordum ama Bodrum tatilimde gözlerim iltihap kapıp lensleri tatil boyu takamayınca hemen dönüşte eniştene güzelll bir muayene oldum ve " yedekte bulunsun " diye multifocal yani hem uzağı hem yakını gösteren bir gözlük aldım. Gerçekten de ilk günler çok zorlandım ama sonra alıştım. Sen de alışırsın merak etme. Yine de akşam falan bir yere gidersem lens takıyorum ne bileyim topuklu pabuç ve de şıkıdım elbiseyle kendimi gözlüklü sevmiyorum :(
    Kocaman öptüm seni ve Aloe Vera'ya selam !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lens bana olmazmış Nilgün Abla, mecbur gözlüğe alışmam gerekiyor, süsü püsü de umursamayalı epey oldu. Tam kendime bakayım birazcık süsleneyim diyorum, bir saçmalık çıkıyor:)) 5 yıldır zaten günde sekiz kez göz damlası damlattığımdan rimel falan sürmeyi unuttum:))
      Ne yapalım kısmette dört göz olmak da varmış:))
      Aloe vera'nın da sana çok selamı var, model olarak kullanılmaktansa tatlı birinin elinde uzun yıllar yaşarım diyor:))

      Sil
  4. Benim oğlum da gözlük kullanıyor. Başta o da biraz zorlandı, ama şimdi kırmızı çerçeveleriyle etrafa hava atmaktan oldukça mutlu. Aman ne olur ihmal etme gözlerini. Çünkü biz senin gözlerinden dünyaya bakmayı çok seviyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh kıyamam... Hadi biz neyse de böyle ufacık çocuklara hiç kıyamıyorum...
      Ben başka bir hastalığımdan dolayı devamlı gözcüye gitmeme rağmen şu gözlük işini hep erteledim. Artık kaçınılmaz oldu:( Bundan sonra daha çok bakacağım gözlerime, hele bu güzel iltifattan sonra bakmasam ayıp olur:)

      Sil
  5. Aleo vera çok güzel görünüyor, çiçek yok renkli bişey yok ama çok estetik yav :) gözlük konusunda uzman sayılırım 15 yıldır gözlük kullanıyorum ve çooook sıkıldım. Alışması zor gerçekten ama bi yerde mecbur kalınca ister istemez alışıyorsun. Lens kullanma imkanın varsa tavsiye ederim, çok rahat edersin. Mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok mecbur gözlük kullanacağım, lens bana olmazmış:( Alışmak farz oldu:)
      Bu arada haklısın şu Aleo vera pek havalı, cool bir bitki gerçekten:)

      Sil
  6. Yaklaşık 20 yıldır lens kullanıyorum, çok çok memnunum. Gözlük her açıdan zor, sıcaktan, yağmurda, buharda. Lazer yaptıranlar da memnun genelde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lensi ben de sordum ama olmaz dediler, lazer de sanırım olmuyormuş ama bak ona emin olamadım. Pek tecrübesizim bu konuda:)

      Sil
  7. 22 yaşındayım gözlerim bozuk :( Gözlük yakışmıyor. Lens kullanamıyorum. Gözlük takınca gözümün önünde duvar var gibi hissediyorum. Napcaz bu gözlerle zor. Kaç otobüs kaçırmışımdır. Hiç de çaktırmam soruyosanız. Umarım alışırsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha gencecikken mecbur kalmak kötü gerçekten. Ben küçükken istiyordum gözlüğüm olsun ama sonra gözlerimle hep gurur duydum çok keskin diye:) Bozulunca inanamadım, sandım ki benim gözler hep zehir gibi görecek:))
      Kaderde varsa çekilir diyorum şimdi:)

      Sil
  8. Gözlük kullananlardanım bende, ama çoğu zaman çıkarıp kör gibi gezmeyi yeğliyorum.:( Yaram deşildi şu an.

    Ps: fotoğraflar çok ama çok iç açıcı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mesela tam alışacaktım, tüm haftasonu çıkarttım hiç takmadım:( Bu hafta hiç çıkartmayacağım bakalım dayanabilirsem tabi ...

      Ha bir de çook teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Gerçekten alıştığında onsuz olmuyor:)

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflar her zamanki gibi çok güzel ve çok duru içim açıldı Ayda ... benimde yakını görmede poblemim var goblen ve bilgisayara bakarak çok yordum herhalde o yüzden arada sıradada olsa gözlük kullanıyorum ve daha iyi görüyorum sende umarım biran önce alışırsın .. keyifli bir hafta sonu diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meltem'ciğim...
      Ben uzun zamandır dikiş dikerken bir şeyler okurken çok zorlanıyordum, yakın gözlüğü vardı ama bu sefer televizyona ya da bilgisayara bakarken çıkartmaya üşeniyordum ya da çıkartınca geri takmaya. İkisi bir arada olunca daha rahat edeceksin dediler aldık:))

      Sil
  11. bende kullanıyorum uzun zamandır ilk taktığımda öyle oldu yer altımdan kayıyor gibi yani ama alışınca çıkartmak istemeyeceğin kesin hatta bir kersinde gece yatarken gözümde kalmış o derece yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa çok kısıtlı bir yerden net görüyorum, gerisi bulanık:)) Bu çok saçma bozuk bu gözlük diyorum:) Bak senden de duydum içim rahatladı.
      İnşallah ben de senin gibi alışırım, tabii yatağa girmesem de olur:)

      Sil
  12. Ben de üç numara miyopum ortaokulda gözlük takmaya başladım allahtan sonra lens çıktı da üniversite rahat geçti ama artık gözlerim lensi kabul etmiyor mudur nedir gözlükle rahat ettiğim gibi edemiyorum. Yani gözlüğün yağmurlu günler ve denize girerken dışında bir problemi yok.
    Bu kadar senedir zevkle takip ediyorum sizi ilk yorumumun bu konu üstüne olması da ilginç oldu kendi adıma:) Bayılıyorum fotoğraflarınıza:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, kısmet bu güneymiş diyelim:))


      Bende de astigmat varmış, yakında çok hırlı artmış 6 ay içinde o yüzden mecbur kullanacağım. İnşallah alışacağım:)

      Sil
  13. I hope that with the new glasses will be better Ayda dear. The aloe plant is wonderful, I hope to find her here with me.
    congratulations for the beautiful pictures!
    A hug and see you soon.
    Emanuela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear Emanuella for your kind words, you are so kind as usual...
      Lots of love...

      Sil
  14. Sabret, sakın çıkarma 15 gün. Öylesine laf değil o, gerçekten alışacaksın ve hiç tuhaf gelmeyecek sonra. Hem gözlük seni çok havalı gösterir ki :) Ayrıca ne güzel çerçeveler var şimdi, sıra-sıra incili taşlı falan, onlar için bile sevilir gözlük takmak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam alışıyordum haftasonu çıkarttım hiç takmadım. Bu hafta baştan başlamış gibiyim:( Neyse umudum arttı ama:)
      incili diyorsun, yakışır diyorsun, havalı olursun diyorsun.... Hımmm bir hava geldi sanki üzerime...

      Sil
  15. Ayda ben bu postta aleo vera ya takıldım bir anne olarak :) ,o çiçeğin kıymetini bil,cildindeki her türlü soruna iyi geliyor,bahçemizde vardı ilk yardım çiçeği derdik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy gerçekten mi!!! Hemen bir kaç tane daha alayım, bu ölürse diğerleri kalsın.. Ama bunu cilde nasıl süreceğim, yaprağını kopartıp falan herhalde!!!

      Sil
    2. yaprağını kırınca içinden çıkan sıvıyı süreceksin,güzel kokuyor,kozmetik ürünlerin içine hep aleo vera koyuyorlarmış

      Sil
  16. Hi dear Ayda ,for the first couple of weeks is a little hard for you ,but I'm sure to used to it ,your Aloe Vera is beauty ,wish you happiness & luck in your life ,much greeting from IRAN .xoxo.zohreh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much dear Zohreh for your support, You are so kind..
      I hope I'll be fine if I can be patient:)
      Lots of love...

      Sil
    2. I'm sure you'll be ,I love every thing in your blog & your personality , take care my dear AYDA ,xoxoxoxo.Zohreh

      Sil
  17. saksısı çok hoşmuş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  18. Çocukken ne çok özenirdim babaannemin siyah çerçeveli gözlüğüne. Çaktırmadan takardım, bir güzel annemin kırmızı rujunu sürer salına salına gezerdim evin içinde. Yakalanınca apar topar alırlardı gözlüğümü :) tembih ederlerdi bak ilerde gözün bozulur diye..çok şükür bozulmadı gözlerim. En kısa sürede alışırsın umarım. Hem fena mı çok odaklı görürsün işte... fotoğraflarını daha beter uçurursun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy babamın bir numaralı anısıdır, topluluk içinde hemen başlar; Efendim ben göremiyorum diye tutturmuşum, böyle gözlerimi kısıyormuşum küçükken, beni almış gözcüye götürmüş, muayine olmuşum, sonra gözcü beni dışarıya çıkarttıp babama; kızınızın gözleri bozuk değil ilgi çekmeye çalışıyor demiş, kardeşi var mı diye sormuş, babam da var diyince, onu kıskanıyordur demiş!!!
      Hiç de komik değil...

      Sil
  19. Love your pictures! Xo Kate

    YanıtlaSil
  20. Yalnız değilsin Ayda.Hiç merak etme o gözlük olayı bende de var.Malum iş de bilgisayar başında ve çizim olunca bozulmaması imkansız geliyor.Ben de ne ararsan var miyop,astigmat ,göz kuruluğu ama sor ne yapıyorsun diye ııhıh olmuyor.Kaç senedir var biraz tak biraz takma hepten bozuldu gözler.Ama ilk taktığım zaman çerçevelere bakmaktan çevçeve dışındakilere konsantre olamıyordum.Tam bir kapana kısılma dediğin gibi.Son gittiğimde numaam değişmiş hatta biraz artmıştı taktım aynı sen gibi yer kaydı ,başımı ağrıttı derken alışamadım gitti.Daha ısınamadan kontol zamanı geldi.İnşallah şişe dibi kıvamına gelmemişimdir.Şuan tek tesellim çerçevelerin ve renklerinin güzelliği.Hatta yeğenim sapı değişen bir model almış yeni.Birgün bakıyorum çevçeve siyah saplar kırmızı,birgün bakıyorum yeşil.Çok havalı valla bu defa ben de öyle alıyım diyorum.Aman yine yazdım da yazdım.Utanmasam burda çocukluğuma inecem yani.Sevgiyle ve sağlıkla kal Aydacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir hafta oldu bu postu yazalı ve şimdi birazcık daha iyiyim:))
      En azından işte bilgisayara bakarken alıştım. Yolda yürürken biraz zorlanıyorum ya da bir markete, mağzaya girdiğimde.
      Ama inat ettim. Alışacağım ben. Sonrada canım istediğinde çıkartacağım. Mesela öğlen yemeğe giderken takmama gerek yok ki değil mi???
      Benim çerçeve pek sıradan oldu bu arada. Camlara o kadar para verince çerçeveyi uyduruk aldım.
      Ama ileride belki faztaziye kaçarım:))) Hadi sen de ihmal etme...

      Sil
  21. Love all your photos, your home is so confortabel <3

    YanıtlaSil
  22. Geçmiş olsun canım neyse ki Allah sana öyle bir göz vermiş ki göremediğimizi görüp fotoğraflıyorsun da bu güzel şeylerden mahrum kalmıyoruz

    YanıtlaSil
  23. benim de Aloe Vera ve succulentler edinesim var bu ara. fotoğraflar çok güzel her zamanki gibi. geçmiş olsun bu arada, en kısa zamanda alışırsın umarım. bende şimdilik sadece miyop var, hiç gözlük kullanamadım. lensle idare ediyorum yıllardır..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...