Haftasonu Kartı ve Fazlası - Happy Weekend Card and More




Geçenlerde hani bahsetmiştim ya oturduğumuz odada bir değişiklik yapalım dedik, masayı kedi yavrusu gibi oradan oraya taşıdık, sonra yine eski haline getirip oh dünya varmış diye mutlu olduk… Hah işte o değişikliğin olduğu anlardan birinde bir Pazar günü pencere önündeki masada keyif yaparken, daha doğrusu oynarken çekmiştim bu fotoğrafları.  Bazen masanın başına oturuyorum, hah diyorum şimdi çay ya da kahvem yanımda, dergim önümde, çiçeğim yamacımda, tam keyiflik… Ama nerdeee.. Ayy dur bu anı ölümsüzleştireyim diye alıveriyorum makinayı elime, şakada şakada… bakmışım saatler geçmiş, hava kararmış… Keyif için ayrılan süre yorgun argın tamamlanmış…


Neyse işte, haftasonu kartı hazırlayayım dedim, o mu olsun bu mu olsun derken karar veremedim, sonrada amaaan hepsi dursun burada diye olaya noktayı koydum…




Bunun gibi o kadar çok fotoğraf var ki bilgisayarda… Bazen hafiften temizliğe giriyorum, gözüm hiç birşeyi görmüyor siliyorum, aman bunca zaman bakmamışım bundan sonra mı bakacağım diye… Sanki sırf fotoğraf çekmiş olmak için çekiyorum, maksat tüm haftasonu şlak şlak sesiyle Funda’yı gıcık etmek, çileden çıkartmak… Eee makul bence…

Haftasonunuz güllük gülüstanlık geçsin…



  
I had taken these images on one of the past Sundays...

I have many many images which taken during the weekends... Generally, I'm sitting at the table for reading a magazine with a cup of coffee or tea and some lovely flowers... and suddenly I realize that I should immortalize this moment... When I'm thinking a few images, at the end, I'm having about 100 pictures...

Always same...

I wish you have a creative and joyful weekend...









14 yorum :

  1. sen kendini kaybedip istediğin kadar çek. sonra silmeden de fotoğrafları bol bol ekle post için.
    merak etme aynı masaya aynı çiçeğe farklı açılardan defalarca bakabiliriz. sonra da sileceksen öyle sil :)))

    YanıtlaSil
  2. Bu durumda şanslı olanlar biziz :) gözümüz gönlümüz açılıyor.
    Sizinde hafta sonunuz harika geçsin.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bencede siz hep fotoğraf çekin,hatta bizimkileride siz çekin..Çiçeklere bayıldım,,nsaıl güzeller<.)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu haftasonları olsun...

    YanıtlaSil
  5. What pretty things you made!
    Happy weekend to you,
    Giorgia

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel fotoğraflar elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ayda masaya vuran onca ışığa rağmen ne güzel fotoğraflar çıkmış ortaya ellerine sağlık iyi hafta sonları diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. I love the idea of immortalizing peaceful moments! A picture can keep 1000 memories and words and thoughts safe forever :-) Happy Easter

    YanıtlaSil
  9. fotoğraf çekmek aşktır :) iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  10. İçim açılıyor bakınca ne kadar sık blog ziyaret edemesem de en sevdiğim blogsun
    İç açıcı ve ferah

    YanıtlaSil
  11. Beğenmediklerinizi silmeyin atın bana :) süperler çünkü :)

    YanıtlaSil
  12. kupalarınızı nereden almıştınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kaç yıl önce Londra'dan almıştım ama web sitelerinden de alsanız sorunsuz geliyor;
      http://www.cathkidston.com/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...