Haftasonu Kartı - Kahvaltı / Happy Weekend Card - Breakfast




5 ‘e 2  adında bir diyet yapıyoruz Funda’yla ama 1,5 aydır anlayamadık iyi mi kötü mü, işe yarıyor mu- yaramıyor mu??? Haftanın sadece 2 günü 500 kalori alıyorsun diğer günler normal... Normal derken abartmıyorsun tabii… Yani öyle diyorlar da abartmamak biraz zor oluyor. Al işte bir hafta sonu kahvaltısı olabildiğince kalori yüklü, ballı, krepli, çikolata soslu…


500 kalori deyip de geçmeyin yiyecek bir şey bulamıyorsun kedi gibi dolanıyorsun ortada. Hafif bir incelme sezdim ama görünüşte öyle aman aman bir değişiklik yok. Gerçi benim vermek istediğim sadece 2 kilo. Tabii bunu nasıl anlarım onu da bilmiyorum çünkü hiç tartılmam… Tahmin ediyorum, diyorum 2 kilo versem rahatlarım…




Biz bu 500 kalori günlerini Pazartesi ve Perşembeleri yapıyoruz. Anlayacağınız dünkü açlıktan sonra bu saatte yemek fotoğraflarına bakıp sulanıyorum işte…

Yarın olsun yine şöyle mükellef bir kahvaltı hazırlayacağım…

Hafta sonunuz lezzet dolu geçsin…






We, I and my little sister have gone on a diet which called the 5:2 diet , You should have heard, the 5:2 diet is a diet that limits the calorie intake for 2 days, then eating normal for 5 days. This type of diet is called ‘intermittent fasting’

We chose "Monday" and "Thursday".  I mean after fasting yesterday, my only thought is to eat something. We still were not sure, this diet is beneficial or not?

I have been looking at food images for a while on pinterest, my album and food blogs...
And I want to be on the weekend as soon as, I will prepare a breakfast like this again!!!


Have a tasteful weekend…









14 yorum :

  1. ellerınıze saglık hersey sahane duruyr bayıldım *-*

    YanıtlaSil
  2. Mutlu haftalar :) Tartılmadan anlamak da farklı bir şeymiş 2 kiloyu :)

    YanıtlaSil
  3. İlk kez duyuyorum bu diyeti değişik geldi doğrusu :)) Ben genelde tek taraflı beslenmeyi tercih ederim diyet zamanlarımda. Yani pilavla et değil de bir öğünde pilav ertesi günde sadece ızgara et gibi mesela. Protein ve Karbonhidratı ayırarak.
    Bu arada çiçeklere ve krepe bittim. Ballı kaymaklı ya da çikolata soslu iyi giderdi şu an;)
    Keyifli pazarlar..

    YanıtlaSil
  4. Bu güzellikler karşısında diyet yapmak çok zor gerçekten, harika görünüyor her şey..

    YanıtlaSil
  5. böyle kahvaltı sofralarına bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil
  6. ya o yeni koltuklara bir sıçrat o domatesi var yaaaa:)
    benden kaçarken 2 kilo gider zaten:)
    Afiyet şeker bak olsun. Birşey değilmiş iki kilo hakkaten verirsin sen.
    Bende yarın waffle yapıcam, amanııınnn bu haftasonu kahvaltıları zaten atom bombası gibi oluyor. Sabah böyle yiyince, akşam sekize kadar acıkmıyorum ben.
    İyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  7. This breakfast is DELICIOUS! I wish I could have a bite!

    YanıtlaSil
  8. ehh bu sofra baktırır baktırır baktırır,
    hadi yeme bakalım!
    :))
    mutluhaftasonu

    YanıtlaSil
  9. Nerenize diyet yapıyorsunuz siz kuzum?
    Gençken yiyin gitsin!
    Böyle mükellef kahvaltı masası olur da bakılır mı?
    Yarasın yarasın!!!
    Mutlu hafta sonları size de ♥

    YanıtlaSil
  10. Ay Ayda ben öyle yapsam diğer günler kalori patlaması yaşarım herhalde :)))

    YanıtlaSil
  11. Kupalarınızı nerden almıştınız acba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.cathkidston.co.uk sitesinde bulabilirsin. Ben Londra'dan almıştım.

      Sil
    2. çok teşekkür ederimm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...