Bu Kitap Bir Harika Dostum - Book Review




Bazı kitaplar sanki sadece kucağına alıp sevmek için basılmış gibi geliyor bana.  Okuma, ama al eline bak, evir çevir, oyna, koy sehpaya gözünün önüne, arada gözün takılsın, mutlu ol…
İşte Torie Jayne’nin kitabı Craft Show & Sell tam da böyle bir kitap. Renklere bakar mısınız? Ye beni diyor sanki…

Torie Jayne’i eminin bir çoğunuz bloğundan takip ediyordur, etmeyenler varsa bence bir baksınlar, şeker gibi bir blog, kesin seversiniz.

Kitabı birkaç hafta önce Amazon’dan aldım ama sanırım İstanbul’da Dünya Kitapevi’nde de varmış. Benim fazla zamanım olmadığı için online alışveriş çok daha cazip geliyor bana.


Neyse dönelim kitaba…  Kitap aslında bir rehber gibi,  el işleriyle uğraşan birinin, ürettiklerini bir seviye daha yukarıya taşıması için yapması gerekenler adım adım anlatılmış, içinde yaratıcı bir sürü fikir, DIY projesi, fotoğraf çekiminde işinize yarayacak bir kaç küçük ip ucu, bir çok iletişim bilgisi, kısaca ürünlerinizin bir marka haline gelebilmesi için yapabileceğiniz her şey, her türlü bilgi var ama benim en çok sevdiğim kısımlar dünyanın dört bir tarafından seçilmiş yaratıcı kişilerin profilleri. Emma Lamb, Tamar Schechner, Vicky TrainorAnnabelle Ozanne,  Helena Schaeder Söderberg ve daha nicesi… Ben böyle başarı hikayelerini okumasını seviyorum işte. Yarım yamalak ingilizcemle, elimde kitap, kendimi zorluyorum akşamları neler anlattıklarını anlamak için.  Siyasetten, üçüncü sayfa haberlerinden, yasaklardan, terörden, deprem riskinden, savaş söylemlerinden uzak sadece üretmek üzerine kurulu, doğayla iç içe, huzur dolu hayatları bana masal gibi geliyor…

Kısacası aklınızın bir köşesinde bulunsun bu kitap, benden size tavsiye…




There are some books which make you happy, when day catch your eye. Torie Jayne's new book is exactly like this.

When you get this book into your hand and turn the pages you'll feel this...
I had bought this lovely book a few weeks ago from Amazon but I have heard that it is also being sold in a bookstore in Turkey...




This book actually like a guide, for crafters who want to carry their crafts to level up more.
You can see all steps to organize, show and sell your crafts... There are many pretty ideas, informations, diy projects, a few great clues how to take great product shots, where to sell, how to design a virtual shop banner, how to price your crafts... and more...

But my most favorite part is profiles of creative and successful Crafter which were selected from around the world. Emma Lamb, Tamar Schechner, Vicky Trainer, AnnabelleOzanne, Helena Söderberg Schaedler and many more ... I love reading success stories. I'm forcing myself to understand their stories with this my poorly english the evenings...

So I am sure that this book will be my bedside book I will read again and again.

I highly recommend this book for anyone who thinks to show&sell their crafts and want to have many great ideas and informations...







29 yorum :

  1. Bu tarz dergi ve kitaplar baktıkça insanı baktırıyor kendine. İnsanın içi gidiyor bazılarına , benim gibi elinden gelmeyen biri olunca da bakmakla kalınıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) olsun yapmasan da ruhunu okşuyor ya, mutlu edip, güzel görüp güzel bakmamızı sağlıyorlar ya illa da yapmamıza gerek yok bence herşeyi:)

      Sil
  2. ne güzel bi tavsiye bu...ruhumuzu ayakta tutmak ve beslemek adına mutlaka edinmek lazım sanki:)

    ohh be...iyi ki varsın nohutum...yine çok iyi geldin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kitapları okumuyorum bile sadece içindeki fotoğraflara bakıyorum durup durup, o bile yetiyor, güzeli gördükçe gelişiyorum, dolu dolu oluyorum sanki:)
      Öptüm seni.

      Sil
  3. I follow some of these blogs and I saw them promoting the books. I am glad to read a review :-) The pictures within the book look beautiful. Thanks for sharing!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're welcome, I hope you will like it...
      Thank you...

      Sil
  4. Aydacım, sana çok teşekkür ederim. Böyle güzel bilgileri paylaştığın için, ufkumuzu açtığın için çok çok teşekkürler.
    Sayende farklı insanlardan ne kadar güzel şeyler öğreniyoruz. Aynı fotoğrafa yada bir renke birlikte bakabiliyoruz. Hayal kurabiliyoruz. Hepsi senin sayende çok çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bu yazdıklarının azıcığını bile yapabiliyorsam ne mutlu bana, ben öyle çoşuyorum ki böyle şeyleri görünce hepsini paylaşmak istiyorum, ben mutlu oluyorum siz de olun istiyorum, zaten evde yalnız film de seyredemem illa paylaşacağım, kitap okusam her sayfada Fundaya anlatıyorum:) tamam bu biraz bunaltıcı oluyor Funda için ama bu böyle kaçış yok:)))

      Sil
  5. o vakit bana bir İngilizce lazım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa benim ingilizcem ile de öyle şakır şakır okunmuyor bu kitaplar:)) Önemli olan ruhu beslemek, illa bu kitap da değil, güzel görünümlü, bizi mutlu edecek başka bir kitap da yeter:))
      Sevelim, sevdikçe sevilelim:)

      Sil
  6. evet ben bi de yemek, kek kitaplarında böyle oluyorum, içim gidiyor sonra diyorum bir tekini bile denemeyeceksin nene gerek deli kadın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy sorma bir ara ne takmıştım yemek kitaplarına, her gittiğim yerden yemek kitabı taşırdım, en son Amsterdam'dan Dutch dilince, yani hiiiç anlamıyorum ama olsun çok ucuzdu hem de çok şirin:))
      O yemek kitaplarındaki yemekleri yapmasak da mutlaka bir feyz alıyoruzdur, çıkar bir yerlerden:))

      Sil
  7. Great to read a review! I've been following Torie's blog for a while so I'll definitely get a copy when I'm in London at the end of May as I don't think it's available in Poland. Beautiful photos Ayda... love the daisies! ♥ Hugs x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh, What a nice, you will be in London in the best time... I would like to be there :))
      And I'm sure you'll like this book...
      Loves...

      Sil
  8. Şeker gibiymiş cidden💞💞💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, cici cici diye seveceğim yakında:)

      Sil
  9. Ah bende işte tam o anlattığın gibiyim bazen. Sadece dizime yatırıp, saatlerce kapağını okşadığım kitaplarım var ve ne kadar haklısın bu insanların, işi gücü, güzel şeyler üretmek ve bu güzellikleri paylaşmak!
    varsın ingilizcem yarım yamalak olsun, bakıpta ilham almayacak göz, "görmeyen göz"! değilse ben ne olayım!

    YanıtlaSil
  10. I was already going to buy this book, but thanks to your words I am even more convinced ... I fell in love as soon as I saw it! They are not very practical with on-line purchases are "old-fashioned", I like to go to the bookstore, breathe in the atmosphere and the smell of new books. I think first I'll try to look it up in my local library, or buy it on Amazon, too.
    Have a good reading!
    See you soon.
    Emanuela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I agree with you, I love bookstores, I love to spend my time in there but unfortunatly I'm working very hard during all day in a office and I have only 2 days to make something, because of that, sometimes I use the online shops...
      And This book is realy a useful guide, you will like it.
      Lots of love...

      Sil
  11. Kitaplarını bilmem ama ben senin yaptıklarını daha çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çook teşekkür ederim. Bir kitap mı çıkartsam ne yapsam biri bana yol göstersin yaaaa...........

      Sil
    2. senin gibi yönlü birine yol göstermek mi? sen su gibisin mutlaka yolunu bulursun. Sevgiyle kal

      Sil
  12. I think I might buy this. I just like how Torie Jayne organises her space. it always makes me ashamed of my own mess! ha! although not on amazon - booooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes she is incredibly tidy but don't worry I also love your messy, it's real life and I'm sure that I would be so happy in there...
      And you're a luck girl, you can find many great books in your local stories...
      Loves

      Sil
  13. and I LOVE your styling <3

    YanıtlaSil
  14. Ülke gündeminin bizi boğduğu şu sıralar, herşeyden kopmak için geldiğim tek yer burası.
    iyi ki varsın blog dostum.
    ve bu kitap gibi senden de bir kitap beklediğimi itiraf edeyim.
    ah ne guzel olurdu.
    sevgiyle.
    ikizbebek ozge

    YanıtlaSil
  15. Thank you for your lovely review, xx

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...