Mutlu Günler





Şu son 2-3 gün benim için öyle yoğun, öyle kıpır kıpır, öyle unutulmaz geçti ki. Bir kez daha insan severek , isteyerek, zevk alarak ne yaparsa yapsın onun karşılığını bir şekilde alıyor bu kesin dedirttirdi bana. Öyle güzel mesajlar, öyle güzel yorumlar aldım ki, onca eziyeti neden yaptım kendime diye hayıflandım, o denli moral buldum yani: ) Keşke her mesaja tek tek cevap verme şansım olabilse ama şu 2 gündür iş yerinde de hareketlilik had safhada birine yazsam diğeri garip kalacak diye başlayamıyorum bile teşekkürlere…
O yüzden bari buradan herkese canı gönülden bir teşekkür edeyim istedim…

Herkese blogda yorum yazan, ig ye mesaj bırakan, mail atan, ETSY’den mesaj ileten herkese çok çok ama çook teşekkürler, benim için dilediğiniz güzelliklerin on katı sizin olur inşallah. Hep beraber mutlu mesut yaşarız: )

Esas ben bugün sizinle bir güzel haberi daha paylaşmak istedim. Emma’yı biliyorum Türkiye’den de bir çok kişi takip ediyor, eğer takip etmiyorsa da hemen başlasın çünkü yaptığı her iş harika. Hazırladığı postlar tam bir görsel şölen. Renkleri öyle güzel kullanıyor ki ben onun en büyük hayranlarından biriyim.
Emma’dan gelen maili ilk okuduğumda nasıl da mutlu olduğumu çoğunuz tahmin edebilirsiniz.  Benden istediklerini hazırlamak inanılmaz büyük bir zevkti. Renkler hakkında konuşmak, yazmak beni fazlasıyla mutlu etti.  Hele gönderdiklerimi onun sunumu ve onun gözünden görmek daha büyük bir zevk.
Bir kez daha buradan bana bu fırsatı verdiği için Sevgili Emma’ya çok çok teşekkür ederim…

Detaylar için Emma’nın bloğuna bakmak isterseniz buradan buyrun…


These last 2-3 days were so intense for me. It was passed so memorable.
I thought one again if you make something with a pleasure, the result always feels great.
I have received many many messages so beautiful thank you so much to everyone. All of you are so kind, heart warming and thoughtful that I am very happy to be among you.

I have also a good news which I wanted to share. I know that Emma is followed by many people from around the world. If you don't follow her, you should get started immediately. She is exactly  a treasure, her each post is a complete visual feast prepared. She is using colors so beautiful that I 'm one of her biggest fans.

You can guess that how was I happy, when I first read Emma's email. It was a great pleasure to prepare images and my color story. But the most exciting thing is to see my images and story with her great presentation.

Here once again for giving me this opportunity to thank you very much my dear Emma ...

If you want to look at the details on Emma's blog, please click here....






46 yorum :

  1. orada da yazdım buraya da yazayım, seni şahsen tanıma şansı bulduğum için çok mutluyum Ayda'cım, güzel yüreğinle, güzel yeteneğinle dünyadaki tüm güzellikleri hak ediyorsun. İyi ki varsın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsın, çok teşekkür ederim...
      Biz birbirimizden besleniyoruz, o yüzden hepimiz için her şey çok çok güzel olsun inşallah..

      Sil
  2. Ay ne guzel bir sey bu! Bayildim bayildim! Bu aksam Londrada senin icin kadehler kalkacak haberin olsun. Giyabinda kutlayacagiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ay çok teşekkür ederim efendim, umarım keyifli geçmiştir kadeh kaldırmaca...

      Sil
  3. Her yaptığınızı, paylaştığınızı, çektiğiniz her fotoğrafı izlemek o kadar keyifli ki.. Herşeyin en güzelini hakediyorsunuz bence. Samimi olarak söylüyorum :)
    Çok sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de çoook teşekkürler, yazışından belli samimiyetle söylediğin, ben hissediyorum hem:))

      Sil
  4. Tek kelime ile harikasınız.. herşey gönlünüzce olsun... kocaman kocaman mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Çokkk teşekkürler..
      Hepimiz için umarım büyük büyük mutluluklar olur...

      Sil
  5. vauuuv diyorum sana,bazıları imrenir,bazıları kıskanır,ama buna dirsek derler,farkı yaratanın alnından öperler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ayy o zaman çok teşekkürler...

      Sil
  6. herkes hakettğini alıyor :) başarıların devamınzı dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. o kadar mutluyum ki adına... ayol sanki Emma beni konuk etti,o derece:)) seninle gurur duyuyorum Ayda...her ne kadar kendine aşırı yüklenip titizlensende ben o kadar eminim ki ; bu aldığımız haberler henüz ilk basamaklar...ve yine eminim ki sen kendinin bile şaşıracağı bir hızla çok çok daha yukarılara çıkacaksın...blog arkadaşın olarak da bana takdir etmek,alkışlamak ve olabilecek her yolla sana destek olmak düşer...tekrar tekrar tebrik ederim Ayda...yolun açık olsun her daim..(bu arada Emma'yı da hemen izlemeye aldım,nerden olduğunu tahmin edersin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her konuşmamızda öyle güzel beni bu noktaya getirdin ki, senin hakkını ödeyemem ben be Sibel:))
      Çok çok öpüyorum seni... Güzel dileklerin, motivasyonun ve zevkli pin'lerin için:))

      Sil
  8. süpersin ve daha güzellerine layıksın
    tebrik ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok öpüyorum seni, kalbi güzel, yetenekli Reyyan'nım:))

      Sil
  9. Çok güzel bir haber bu :) Gerçi ben hiç şaşırmıyorum, artık senden böyle haberler almak her gün diktiğin, yaptığın şeyleri anlatman gibi birşey benim için ;) Tebrik ederim Ayda' cım, hayatında aşama aşama çok daha güzel şeylere vesile olması, seni hayallerine ulaştırması dileğiyle... "Hayatta neye odaklanırsan onun artışına sebep olursun" tezinin en güzel örneklerindensin benim için. Emeklerinin karşılığını alıyor olman beni de daha çok ümitlendiriyor. Seninle ben de tekrar tekrar motive oluyor, mutlulukla doluyorum :) İmza: Demetoloji : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy biz birbirimizi motive ede ede eğer gelemezsek bir yerlere bence kulvar değiştirelim, bunca motivasyona eğer 100 m. koşucusu olsaydık, ben Dünya Rekoru kırmıştım:))

      Öptüm seni...

      Sil
  10. daha çok yeni aranıza katılmış olmama rağmen sizin bu başarınız beni de çok mutlu etti....daha güzel haberlerinizle tekrar görüşmek üzere.....

    YanıtlaSil
  11. Ayda'cım şimdi okudum haberim oldu. gerçekten çok
    mutlu oldum, çünkü seni bu yolculukta baştan beri takip edip ne kadar özverili ve kalpten çalıştığına
    şahit oldum. Kardeşinle nice güzel günlere diyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Buket...

      Sil
  12. Ne güzel haberler.Okudukça ben de keyifleniyorum.Gönülden tebrikler. :))

    YanıtlaSil
  13. A perfect colour story ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, I'm happy if you like it:)

      Sil
  14. güzel haberler peş peşe geliyor ne güzel.Hem senin hem bizim adımıza.Seni tanımak ve yaptıklarını izliyor olmak bile büyük şans.Hepimizin hayatına ufak da olsa dokunuyor yaptıkların.Başarıların katlanarak devam etsin umarım hep güzel haberlerini alalım.Bu arada geçen yoruma yazmayı unutmuşum Yaptıklarınız harika.Örgüler için Funda'yı ayrıca tebrik ediyorum.Süperler ellerine sağlık iletiver olur mu.İkiniz de harikasınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bahar'cığım, ne güzel şeyler yazmışsın, mest oldum resmen...

      Sil
  15. Tebrikler Aydacım. Harika şeyler yaratıyorsun. Seni takip edebilmek ve bu güzellikleri görebilmek çok güzel. Keyif verici.

    Tekrardan tebrikler..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de kocaman sevgiler ....

      Sil
  16. Güzellikleri hakediyorsunuz.... bravo..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, çok teşekkür ederim.

      Sil
  17. Tebrik ederim, ama beklediğim birşeydi bu. Eminim önümüzdeki zamanlarda sende bir dergi çıkartırsın bu potansiyelle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh zamanım olsa, neler yapacağım da işte, kader:))

      Çok teşekkürler

      Sil
  18. Wow! So many wonderful things in your life at present! Many congratulations on your shop, your blog-birthday and the interview!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, you're such a kind person...

      Sil
  19. Boolca vaktiniz olsa, her gün post yapsanız :)
    Terapim, ilhanımım, örneğim Sevgili Cafe Nohut.
    Sizin minnak ağaçlarınızdan yaptım Yılbaşı süsü olarak, çok sevdi herkes. tabii çekimlerin sizinki kadar profosyonel olmadığı için pek janjanlı durmuyor :)
    etsy için tekrar tebrik ediyorum kardeşinizi de Sizi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm ben o ağaçları, harika yapmıştın:)
      Çok öpüyorum, çok teşekkürler...

      Sil
  20. Great work. Congratulations.
    Ciao
    Aina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much my dear...

      Sil
  21. That is how I found YOU!
    Absolutely head over heels and swooning over your color story!

    YanıtlaSil
  22. Tebrik ederim çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz. Emma ya ben de bakacağım :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Bir kadın olarak, yaptığın her işten ve tarzından ilham alıyorum canım. Senin gibi başarılı ve güçlü kadınları takip ediyor olmak beni çok mutlu ediyor.
    Tebrik ediyorum seni Ayda'cığım...
    Yüreğin o kadar güzel ki, bu kelimelerine, renklerine, bloğunun enerjisine yansıyor.
    Bütün bu güzellikleri hak ediyorsun canım...
    Sana kocaman sarılıp, tebrik ediyorum...
    Sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...