Kağıt Bebekler


Çocukluğunda kağıt bebeklerle oynamayan çok azdır sanırım. Ben resmen hastasıydım. Tabii bizim zamanımızda böyle çok çeşit ve ulaşılabilirlik yoktu. Anca bir kaç kitapcıda satılırdı Balıkesir’de ama o zamanlarda en büyük zevkimdi eve gelip onları dikkatli dikkatli kesmek, bir o elbiseyi bir diğerini denemek. Elbiselerden sıkıldıkça kendim elbiseler keserdim, kuru boyalarla boyar üstlerine desenler yapardım. Çok oynadım ben evcilik çook. Bebeklerimle yatar bebeklerimle kalkardım.



Bloglar arasında gezinirken Stardustsoul bloğunun sahibi Anto tarafından tasarlanmış bu kağıt bebek ve kıyafetlerini görür görmez çıktılarını aldım, kesmeye başladım. Bir takım da iş arkadaşımın kızına gönderdim.  Kağıt bebeğin adı Ronnie ve kıyafetleri gerçek markaların kolleksiyonlarından esinlenerek hazırlanmış. Harika değil mi?

Ücretsiz olarak indirmek için buraya bir tıklayın, kıyafetler için ise buralara; 123
Güzel bir gün olsun…

DÜZELTME : Ne yazık ki artık kağıt bebekleri indireceğimiz web sitesi yayından kalktığı için dosyaya ulaşılmıyor. Ama google ya da pintereste "free printable paper doll" "free paper doll" "free printable paper dolls and clothes" yazarsanız yığınla dosya bulabilirsiniz.




Today, I wanted to share with you a different thing from our regular themed.

Surely, many of you have been fans of paper dolls. I played them for a long time, it was a great pleasure, cutting all the shapes and then making different combinations with the clothes.

When I surfing between of the blogs, I saw this great images on Startustsoul blog. This paper doll's name is Ronnie and designed by Anto. Her collection of clothes inspired by real brands, is not that great ?
I printed them out, as soon as I saw these paper doll and her clothes. It could even be excellent detail for your daughter's birthday, don't you think?

Click here to download it as free one,  for clothing to here : 1 - 2 - 3


Have a nice day...








34 yorum :

  1. ayyyy :)
    küçükken ne kadar çok oynardım bu bebeklerle...
    küçük dediysem ortaokula falan gidiyodum hehehehe:D
    benim bebeğim bildiğin bebekti ama :D
    ona tulumlar çizerdim, elbiseler, önlükler ooo :D
    bende mi çıktı alsam ne yapsam şimdi :D

    YanıtlaSil
  2. ahh delisiydim... kocaman kız olduğumda yeğenlerime hazırlardım bir sürü.. sonra magnetlilerini gördüm burda aldım bir heves ama eski tadı yok:( kerim oynadı bol bol

    YanıtlaSil
  3. Hatırlıyorum benimde çocukluğumda vardı, adı da bu serilerin Şebnemdi tontiş yanaklı çok şeker bir bebekti ve biz değişik kıyafetleri giydirirdik .Bizim için büyük mutluluktu çünkü oyuncak sayımız azdı. Oysa şimdi kendi kızıma bakıyorum aynı şeyleri bilgisayar ekranından yapıyor makyajını değiştirip saçını topluyor vs.Kısacası kolay gibi gelse de el becerileri gelişmiyor teknoloji bağımlısı oluyorlar. Paylaştığınız ve bizleri eskiye götürdüğünüz için de çok teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. aah ahhh,küçükken bebek resmini ve kıyafetlerini kendim çizip kesip giydirirdim,o zamanlarda daha fazla ilgilenirdim böyle şeylerle,Ronnie çok güzel bir hatun :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. o bebeklerden bende çok oynadım :)) değişik değişik kıyafetler giydirip çıkarmak çocukken en eğlendiğim oyun türü idi :))

    YanıtlaSil
  6. Off diyorum , keşke bu yazıyı fark etmeseydim :))) Akşama evdeki herkes başının çaresine baksın ben kağıt bebeğimle oynayacağım:)

    YanıtlaSil
  7. rahmetli dedem kırtasiyeciydi...yeni ne gelse üşüşürdük hemen başına..bunlar o günleri hatırlattı bana:) yeni kıyafet geldimi alana kadar başını yerdik:)) bide annem bulup getirirdi bi yerlerden..ayyy çocuk olsaydık ya yeniden...ne güzel şeyler vardı biz çocukken..çok sağol Ayda..nostalji yaşadım,mutlu ettin beni..

    YanıtlaSil
  8. ne güzel, benimde vardı küçükken. para biriktirip almıştım. çok ama çok seviyordum. bir gün balkonda unutmuşum ve rüzgarda uçup gitmişti. sokaktan bulabildiklerimi tozun toprağın içinden kurtarmıştım :( ama giden gitti tabi...
    şimdi hamileyim ve yazınızı görünce kızım olursa diye hemen indirdim resimleri :) koyacam kenara bakalım :)))
    anılarımı canlandırdığın için çok teşekkürler :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ooowwwww yoooooooo! İşte bunu yapmayacaktınız banaaa :))

    YanıtlaSil
  10. AY COK GUZEL BUNLAR BANA COCUKLUGU HATIRLATTI YENI TASARIM YAPILAN BLOHUMA BEKLERIM

    YanıtlaSil
  11. Oh, I love them <3
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  12. Ahhh ahh beni nerelere götürdün.... Benim de kağıt bebeklerim ve elbiseleri vardı. Hatta bir ara gazeteler veriyordu. Sabahın köründe gazete biter bebekleri, elbiseleri alamam diye gazeteciye gittiğimi bilirim. Annem de çok kızardı her yer kağıt oluyor diye. :)

    YanıtlaSil
  13. inanmıyorum bir sürü kağıt bebek hastası varmış demek:)kulüp kursak olucak yani:)ben liseye kadar bebekleriyle oynayan bir tiptim zaten ama hiçbir bebek kağıt bebeklerimin ve kıyafetlerin yerini tutmazdı.printerım olmamasına üzüldüm ama bir yerden alacağım çıktıları kesin oynayacağım:)

    YanıtlaSil
  14. What a great find Ayda, I had lots of fun playing with paper dolls, and I think the child inside still would love to keep playing with them...
    xo

    YanıtlaSil
  15. son günlerde beni en çok mutlu eden paylaşım oldu bu. çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  16. Evet kağıt bebekleri seven ne çokmuş ve benim gibi bebeğini ve elbiselerini kendi yapanları duymak hoşuma gitti :))
    Çocukluğuma gittim ben de .Unutuldu sanıyordum yeni versiyonu çok hoşmuş gerçekten bayıldım:)

    YanıtlaSil
  17. O kadar çok oynardım ki bu bebeklerle, hayatımın en büyük rengi olmuşlardı.
    Sayfanda birden görünce çok heyecanlandım, o günlere döndüm :))

    YanıtlaSil
  18. Hem de nasıl bayılırdım, yazdıklarınız sanki benim çocukluğumu anlatıyor...

    YanıtlaSil
  19. Sebnem bebek!
    Nasil beklerdim yenisi de ciksin da annem bana alsin diye.
    Saatlerce gunlerce oynardim ben bunlarla ya Niohut. Sanirim en sevdigim sey bunlarla oynamakti.
    Sebnem bebek piknikte, sebnem bebek alisversite.
    Ay resmen heves ettim simdi.
    Ve evet az once print tusuna bastim. Aman ne var ya oynasak azcik. Eve gitsem de kessem. Yoksa haftasonuna mi saklasam.
    Cok heveslendim Nohut cok! Iyi ki bulmussun bunlari cok sagol :)

    YanıtlaSil
  20. Benim yoktu bunlardan cocukken.ama büyüyünce neden olmasin ku demi.ilk firsatta bende bunlarin ciktisini almaliyim:)

    YanıtlaSil
  21. Allahım olmaz olur mu... Ne kadar da çok severdim bunları. Gazaeteler de verirdi bunlardan. Ama bizimkiler böyle manken gibi değildi. Bücür bücür kızlardı:) Sanırım ben de print edeceğim:) Aramızda kızlar:)

    YanıtlaSil
  22. Ayrıca o çiçekli eteğini sevsinler....

    YanıtlaSil
  23. Bende çok oynardım kağıt bebeklerle. Adını burayı okurken hatırladım, Şebnem :) Kızımın da var, tabii Barbie li ama çocukların o kadar çok seçeneği var ki, kağıt bebeklerle çok az oynandı ve dolabın içine atıldı. Bilgisayarda tablette kız giydirmek varken kağıt olanına ilgi göstermiyorlar :(

    YanıtlaSil
  24. Oh! How lovely!! I used to play with paper dolls all the time. My sister and I used to make our own too (mine always had fluffy princess dresses), and now my 8 year old daughter also plays with them so I am sure she will love these! Have a lovely weekend!

    YanıtlaSil
  25. Evet ya adıda şebnemdi. Ben çok sevmezdim hemen sıkılırdım.ama güzel oldu yıllar sonra bunları hatırlamak.

    YanıtlaSil
  26. harikasın sennnn
    Yağmur bayılacak
    bu ara hayali stilist olmak ;)

    YanıtlaSil
  27. Ooo harikasınız:)))! eski günlere gittim, şebnem bebeklerimize;): Bunlar daha mı hoş ne:P!! Çok tatlı bir paylaşım oldu bu.. Sevdim çook! teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. Ayy harika, iyi ki bugün burayı keşfettim bu yazıyı okudum. Çocukluğuma ışınlandım ve daldım gittim...ne kadar severdim kağıt bebeklerimi ve bende aynen kendi elbiseleriyle yetinmez onlarcasını daha yapardım...çok güzeldi çookk mutlu oldum bunu okuyunca :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. cıktısını alamk için yönlendirilen linke tıkladığımda açılan sayfada, "Bu blog yalnızca davetli okuyuculara açık, izin reddedildi." şeklinde bir yazıyla karşılaşıyorum, sayfaya ulaşamıyorum.Yardımcı olur musunuz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu postu yayınladığımda o blog herkese açıktı 3 yıl içerisinde kapatmış sanırım:(
      Ben de de kayıtlı olarak yok maalesef.

      Sil
  30. kızım için çıktı almak istedim ama sadece davetlilere açıkmış :( :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar öncesinin postu olduğu için artık site yayından kalkmış ne yazık ki. Yukarıya bir açıklama yazdım. Google ya da pinterestten başa bir sürü bulabilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...