Haftasonu Kartı




Ben bu hafta çok yoruldum, gerçi tatlı bir yorgunluk. Hafta sonu tüm ıvır zıvırlarımı, şu hep fotoğraflarda gördüğünüz dolabın içini, çekmeceleri düzenlemek istiyorum, ama bir yandan da gözümde büyüyor.  Belki de sadece bir iki parça bir şey diker, keyif yaparım, ama yok yok, Mart başında bir ihale var, haftasonları çalışmak zorunda kalabilirim, iyisimi ben toplama işine girişeyim… Ayyy neyse ne…

Herkese bol dinlenmeceli, bol keyifli, sıcacık, tarçın kokulu bir haftasonu diliyorum. ( Akşama kek yapayım ben)


I'm so tired this week. But it's a nice fatigue... I'm happy.
I'm planing to arrange my all craft supplies during this weekend but I'm not sure, maybe, I just sew a few things and rest...
Actually We have a big tender again :( I might have to work on next weekends..
anyway, we will see:)

I wish all af you, have an amazing, cosy and cheerful weekend.








7 yorum :

  1. mutlu,çalışkan ama mutlu hafta sonun olsun.

    YanıtlaSil
  2. Sen bir de benim eve gelsen ve dağınıklık ne diye görsen... :)) Şimdi kara kara işten çıkınca deli gibi dikip edip nerde stoklayacağımı düşünüyorum - salona taştım da :D İlyas' tan vakti zamanında 2 koli istemiştim, 20 tane mi ne getirmişti, bu kadarını ne yapayım ben, gerek yok filan demiştim ama yarısını kullandım :)) Her an taşınacak kıvamda yaşıyorum :D Vee Mart gelmeden benim de toparlamam lazım; ki yeni şeyler yapabilmem için alan açılsın... Bizim hayatımız da bu şekilde: Topla, dağıt, topla, dağıt :)) Olsun, mutluyuz ya ;) Hadi bakalım, keyifli haftasonları olsun ;) Kekten bir dilim de benim için ye *.*

    YanıtlaSil
  3. Zaman sorununu ben de yaşıyorum. Benim dolabım da beni düzelt diyor. Ama biraz daha bekleyecek.
    Size kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifli bir haftasonu dilerim. O dolap dağınık olduğunda da güzel görünüyor zaten sorun etme bence keyfine bak ;)

    YanıtlaSil
  5. Very beautiful decorated. I wish you a good weekend.

    YanıtlaSil
  6. Sana kolaylıklar gelsin..
    İşte başarılar
    evde kolaylıklar
    ömründe kahkahalar Ayda :-)
    :-)

    YanıtlaSil
  7. hafta sonu kartlarına bayılıyorum, yaptıklarınız da harika, kentlerdeki, modern hayat tuzaklarına teslim olmayıp üretebilmeniz olağanüstü, başka bir dünya mümkün çığlığı gibi yaptıklarınız...sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...