Yuvarlak Minder




Geçenlerde diktim bu yuvarlak minderi. Yavaştan evde bahar havası estirelim dedik. Yapılacaklar - alınacaklar listesi de yapıldı geçenlerde, tek problem zaman… Her haftasonu bir şey çıkıyor, iki güne o kadar çok şey sığdırmaya çalışıyorum ki, bu da doğal olarak strese sokuyor beni, neredeyse gelmesin haftasonu diyeceğim... Yok yok o kadar uzun boylu değil… Gelsin de hemencecik geçivermesin.

Aslında bu bahar badana yapmayı planlıyorduk tüm evi ama bir yandan da her an taşınabiliriz düşüncesi var, böyle olunca da ortada kalıyor insan yapmak istediklerini geçiştiriyor, erteliyor. Ya taşınırsak ne gerek var masraf yapmaya diyor… Hiç sevmiyorum böyle belirsizlikleri, neyse ne bileyim istiyorum ama olmuyor tabii.

Neyse, bu kumaşı tanırsınız English home’un nevresimlerinden. Outletinden aldım, çocuk nevresimi olarak satılıyordu, şimdi kesip kesip dikiyorum birşeyler.  Bu minder için ilk önce desenli kumaş ile elyafı birbirinin üstüne koyup kaputone yaptım, arkasına düz renk kumaş koyup büyük bir tencere kapağını kalıp olarak kullanarak daireyi çizdim ve o dairenin üstünden giderek diktim, sonra da dikişin kenarından 1 cm mesafe bırakarak yuvarlak bir şekilde kesip kumaşa çentikler attım. (Yazdıklarımı eminin bir ay sonra okuduğumda ben bile anlamayacağım, ne karışık anlattım böyle). Yuvarlak bir şey dikeceğiniz zaman ilk önce yuvarlak olarak kumaşı kesmek yerine çizin, üstünden dikin sonra kesin, daha kolay oluyor.

Sonra yüzünü çevirip kenarlarından tekrar diktim. İlk önce marullandı, çok moralim bozuldu, o kadar uğraştım bu ne böyle dedim ama ütüleyip bir koltuk minderinin altında bekletince düzeldi. Pek de şirin oldu.

Küçücük bir şey bile olsa üretmenin tadı hiçbirşeyde yok gerçekten… Yani…
 



I want to change some things for the Spring in my home.We did to-do list and only problem is time. Weekends are very short to do everything I wanted: (

We want to paint all walls of our home but we can move to an other home. I hate this uncertainty... I hope becomes clear, what will happen, as soon as possible.

Anyway, I sewed this round cushion a few weeks ago. I love this fabric's pattern and soft colors. This year I am planing to sew many cushions for all our chairs... I hope I can...
 
  

 
 
 

52 yorum :

  1. Ellerinize sağlık.Kumaşın deseni de şekli de çok hoş olmuş.Uretme konusunda da çok haklısınız.Kişiye moral verir enerji verir.Ayrica gelberalar ne hoş durmuş.Rengarenk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Son iki haftadır akşamları pek bir şey yapamıyorum, böyle olunca da moralim bozuluyor, boşa geçiyor günler diye:)

      Sil
  2. belirsizligi ben de hic sevmiyorum Nohut. her sey olacaksa olsun boyle surenceme de kalmasin gercekten.

    eline saglik sahane olmus her zamanki gibi. Minder muthis, cicekler de ayri muthis. bayiliyorum ben bu ciceklere Nohut ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençken bu yaşlarımı hayal ettiğimde; ohhh ne rahat oalcağım herşey yerli yerine oturmuş, bundan 5-10 yıl sonrasını tahmin edebilirim falan diyordum. Belki de böylesi daha heyecanlı ama bir yandan da ürkütücü:)
      Ben de çok seviyorum bu çiçekleri bu arada:)

      Sil
  3. ne kadar tatlı güzel şeyler bunlar

    YanıtlaSil
  4. Çok cici bir minder olmuş elleribne sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Ah aynı bizim durumumuz :( Ne kötü bir şeydir seni çok iyi anlıyorum.
    Bizimde bir sürü yapmak istediklerimiz var büyük değişimler olarak ama taşınma meselemiz de var, üstelik muallakta, tam kesinleşemiyor bir türlü. Hep bir havada kalıyor her şey.

    Kumaş çok güzel ama dikilmeden bakınca "bundan ne olur ki" deyip geçebiliyor insan, dikilince ise bambaşka bir şeye dönüşüyor :)
    Çiçeklerin renklerin her bir şey çoook güzel, huzurun ve mutluluğun hiç bozulmasın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bizim durum işte, bundan bir 6 ay sonrasını göremiyorum. Birşeyler olacak ama inşallah hayırlısı neyse o olur...
      Güzel dileklerin için çook teşekkür ederim.

      Sil
  6. COK BEGENDIM COK GUZEL:)

    YanıtlaSil
  7. o iki güne bir haftaya sığmayacak şeyler sığdırılıyor valla :)

    YanıtlaSil
  8. Mindere bayıldım , sandalye,minder,sehpa,çiçeklerin uyumuna ise bittim :)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. memleketimin cath kidsonu olma yolunda ilerliyorsun nohutcum üretmeye devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hahhaaa haa yetkililer duysun da bir el atsın bu işe

      Sil
  11. Bende de var o güzel İngiliş Hom kumaşından, ben de oğlumun yastık kılıfını ebatları acayip olduğu için kesip duruyorum :))
    Sizin eve güzel gelmiş bahar, fotoğraflardan yansıyan o :)
    Hafta sonlarının 2,5 gün olması için kime dilekte bulunmalı (lütfen cumartesi çalışan arkadaşlar kızmasınlar, onlar da bu uygulamaya alınacaklar derhal ;) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben şöyle düşünüyorum cuma öğleden sonra pazartesi sabahtan olmak üzere iki yarım gün bir de çarşambaları istersen işe gitmeme hakkın var, c.tesi ve pazar zaten cepte..
      Bence süper fikir...

      Sil
  12. English home'un beğendiğim yastık kılıfından avize şapkaları yaptırmışlığım var benim de :)
    Ne yapalım güzel kumaş bulamıyoruz malesef, hem daha ucuza mal oluyor.
    Gerçekten pek şirin olmuş minderin, senin elinden kurtulması mümkün mü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Onların kumaşları hem güzel desenli hem de kaliteli, dediğin gibi daha da ucuza geliyor bazen..
      Minder kadar kalın olmadı ama işte yazlık diyorum kendimi avutuyorum.

      Sil
  13. Çok beğendim, çok güzel olmuş. Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  14. bu english home bi gün beni öldürecek valla :))

    ellerine sağlık senin yazılarını okudukça bende de bi dikiş dikme aşkı kabarıyor sormaa gitsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaparsın kabarsın, herkes diksin biçsin istiyorum:)

      Sil
  15. Deseni güzelmiş..
    Belirsizlik sinirdir...
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  16. Dayanilmaz sirin olmus, ellerine saglik nohutcum :)

    YanıtlaSil
  17. Lovely cushion and amazing new design for your blog!!Did you make the graphic part?
    Lovely
    Ciao
    Aina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear, yes I did my header with using picasa and paint brush. It was simple but I am still undecided, It looks like a baby room. Maybe I can change with more modern touch later..
      Ciao...
      Ayda

      Sil
  18. Nohutcuğum sen quilting yapmışsın ya !Biz bir de bunu öğrenmek için kursa gidiyoruz ne gerek varmış !

    Yaşa sen!!! Çoook güzel olmuş bayıldım bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Quilting dedikleri bu mu oluyor şimdi... Hııımmm ... Ben küçük pachwork bebek battaniyesi dikmek istiyorum ama cesaret edemiyorum. Boş bir anımda başlayacağım. Tabii o boş anı nasıl yakalarım bilmem:(
      Bu h.sonu da Balıkesir'e gidiyoruz, 4 gün yokum. Hem bizimkilerin yanına gideceğim diye mutluyum, hem yapılacaklar listesindekiler aynen duruyor diye mutsuz:)
      Neyse tek derdimiz bu olsun...

      Sil
  19. kumaş öyle güzel ki, minder değil elbise dikesi geliyor insanın.... :)

    koltuk döşeme dükkanlarında çok kalın olmayan süngerler var
    onunla dikersen hem daha dayanıklı hemde daha gösterişli olur
    benden bi öneri olsun naçizane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süngeri makinada nasıl dikeceğim.. Haa sen üstünden o çaprazları yapma kılıf gibi dik içine sünger koy diyorsan olur bak. Ama makinanın ağağı azıcık kalkıyor araya koca sünger nasıl girer ki diye de düşünmeden edemedim.
      Tabii bir de buralarda o süngeri bulmak gerek, ben elimdeki elyaf ile yaptım, süngerle tabi daha havalı olur:)
      Sandalyeler için araştıracağım sünger bakalım...
      Önerilerinin hastasıyım, sen hep öner emi:)

      Sil
  20. ben buna oturamam ki,çerçeveler duvara asarım:) ender olarak gördüğüm bir şey için "bu benim olmalı" derim...işte bu da böyle bir şey nohutcum:) ellerine,akıl eden zihnine ,hayalgücüne sağlık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ahhh seninle yakın olacaktık ki, beraber neler neler yapacaktık...

      Sil
  21. Evet bu kumaşı biliyorum :) Çok da güzel olmuş dikince... Ben de kalpleri senin dediğin gibi dikiyorum. Önce kumaşa çizip diktikten sonra kesiyorum. Daireyi de deneyeyim bir böyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuvarlaklı şeyleri sanırım hep böyle dikmek gerek, çok daha düzgün ve kolay oluyor.

      Sil
  22. kumasin deseni de cok guzelmis canim :)

    YanıtlaSil
  23. Yaaaaaa. Çooooook güzel.
    Kardeşimle yeni bi şey aldığımızda hep şakalaşırız. Benim olsuuunnn diye.

    Benim olsuunnnnnn :)

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Blogunuza baktıkça içim açılıyor ben de yapmalıyım diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler, yaparsın hem, bir yerden başladın mı gerisi gelir..

      Sil
  25. Ellerinize sağlık gerçekten çok cici olmuş... Güle güle kullanın :)
    Outletten çocuk nevreisimi alıp kesmek hiç aklıma gelmezdi, çok iyi fikir:) Bunu değerlenireceğim, inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok daha uygun fiyat oluyor.

      Sil
  26. merhaba, ben Ankara'dayım English Home un outletini nasıl bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. English Home'u arayıp öğrenebilirsin belki. Ben İstanbul'da olduğum için Ankara hakkında pek bilgim yok.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...