Haftasonu Kartı







Bu hafta nasıl geçti anlamadım. Hiç birşeye yetişemedim ama olsun, iş çıkışı eve koşarak gittim, bol bol yedim ve yemeğe devam ediyorum. Annem bile erkek gibi yiyorsunuz dedi bize: ) artık nasıl özlediysek onun yemeklerini.

Akşam bir ara kitaplığa şöyle bir baktı annem, ooff çok karışık burası dedi, mesela tüm Atuşkaların hepsi bir yerde olsa daha iyi bence dedi… Ne atuşkası diye ben de bakmaya başladım kitaplığa, babam sordu sonra atuşka ne hanım diye, yaa hani içinden habire bir tane daha çıkan bebekler var ya, ama bunların ki çıkmayan cinsinsen işte onlar dedi. Anladığınız üzre matruşkaları diyor, biri bildiğin bir Japon kızı ama ahşaptan ya o da Atuşka.

Neyse kalktı, hepsini bir yere topladı, sonra da at şu külahları da artık çöpe dedi benim yılbaşı ağaçlarım için. Acımasız anne: ) Atmadım tabi ama yılbaşından sonrası için garanti veremiyorum annemin gözü hiç tutmadı onları…

Haa bu arada biliyorum belki sıkıldınız habire siyah fon üzerindeki fotoğraflardan ama bu yıl taktım ben buna, o kadar çok çekmişim ki, seneye bunlardan bir seri kart yapayım falan diye düşünüyorum…

İşte böyle….

Hepinizin haftasonu hareketli, cıvıl cıvıl bol kahkahalı geçsin emi…


I was very busy this week but I am happy, my parents are here and we eat a lot, I had missed my mom meals...

She thought that our home very messy and She want to organize my cupboard and library, I hope she don't touch any things when we are not home:)

She didn't like my mini christmas trees, the next year I'll make more complicated for here...

Any way, I hope you were not bored my black fon images. This year, I have so many this style images, sorry:)

I wish you have a wonderful weekend ...


19 yorum :

  1. Ayda Ablacim hiç sıkılır mıyız, o kadar güzel şeyler yapıyorsun ki zevkle ve merakla takip ediyorum bloğunu. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba uzun aradan sonra :) renkli fotolarınızı görmeye alıştıktan sonra bu siyah fonlular farklı geldi doğrusu...sizden hediye kazanmıştım ben,diktiğiniz bir çanta,ayna ve defter,üçü de hala kıymetlim :) çantam vazgeçilmezim büyük çantamın içinde,aynamla beraber,deftere henüz kıyamadım desem...Mutlu yıllarrr :))

    YanıtlaSil
  3. tamam canım aldım notunu harika:)

    YanıtlaSil
  4. ingilizce turkce ayrimindaki cam agaclari bir harikaymis :)
    birde o boncuklar o cam agacinin icine nasil girdi? diye soracaktim :))

    YanıtlaSil
  5. :))) Atuşka haa koptum :D
    Annen bizim eve gelse yarısını boşaltır herhalde atuşka, matuşka, çöpüşka ya gidişka... diyerekten :)
    Senin haftasonun da o dediğin gibi geçsin emi :)

    YanıtlaSil
  6. anneciğinin ellerinden çoook öpüyorum. bazen bende küçük kızın odasında aynı şeyleri yapmaya çalışırım''odana bir giren olsa ayıp değil mi yatak yorgan örtülmez mi dediğimde o da amaaan anne ben rahatsız olmuyorum sanane zaten başkasının benim odamda ne işi var der.aynalı özellikle şifonyerine ve kütüphaneye hiç elletmez.. mutlu sağlıklı nice yıllar diliyorum tüm sevdiklerinizle.

    YanıtlaSil
  7. Atuşkaları da yerim anneni de yerim :) Ne şeker insan...
    Bu biriken resimlerinle takvim falan da yapabilirsin aslında...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık, yine çok cici olmuş. Yılbaşı ağaçları hiç atılırmı hemde el emeği..Annenizde kıyamaz bence o güzelliklere...Güzel bir hafta sonu dilerim...

    YanıtlaSil
  9. Hehe anneler hep böyle benim annem de ciddiye alıp yaptığım şeylere bazen böyle der ama olsun biz annelerimizi böyle seviyoruz hem de çok. İyi yıllar Nohutçum.

    YanıtlaSil
  10. Geçen de babanızın gülümseten sözlerini paylaşmıştınız,bugün de annenizinkileri.. :) Ellerinize sağlık,siyah da olsalar emekeleriniz her zaman güzel.

    YanıtlaSil
  11. Seninde haftasonun çok güzel geçsin.
    Yeni yılda da daha mutlu, neşeli olmanı diliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Ben seviyorum siyah fon, istedigin her rengi koyabilirsin ustune. Hep beyaz hep beyaz nereye kadar;)) Bu arada, aslinda senden de bi best of beklemiyor degilim..

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel işler yapıyosun çok beğeniyorum yaptıklarını. Ellerine sağlık. Seninde hafta sonun güzel geçsin..

    YanıtlaSil
  14. dilediğin her şeyin gerçekleştiği,
    sağlık,mutluluk dolu bir yıl diliyorum nohutcuğum:)

    YanıtlaSil
  15. Ayyy evet bilirim bu durumu hep kızııım bunlara ihtiyacın var mı gerçekten bakışları insanı gerer gerer bir pasaklı hissettirir.Ama olsun iyi ki annelerimiz var:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Hope your Christmas was merry and bright...now we are on the road to 2013...sending you many blessings for some exciting new beginnings.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Ayda,
    Blogunu biraz evvel buldum. Bende üniversiteden sonra bir süre kardeşimle aynı evde yaşamıştım. Tatillerde annemle babamın Eskişehir'den elleri kolu dolu dolu gelmesine bayılırdık. İnanılmaz güzel zamanlardı. Sonra büyüdük, başka hayatlara başladık, babamı kaybettik. Her yaşadığımız zamanın ayrı bir keyfi var ama senin yazdıklarını okurken, derler ya burnumun direği sızladı..Ailenle hep beraber geçireceğin mutlu bir yıl diliyorum sana..
    Bu arada konu nereden nereye geldi. Bende biraz senin gibi daldan dala atlayan biriyim. Son dönemde en sevdiğim bloglar NOrdic ülkelerinin evlerini mis gibi sunan hanımları olunca neden bende yapmayayım dedim, sonra bakayım bizde neler yapmışlar dedim ve öncelikle kendi yaptıklarını paylaşan, güzel fotoğrafları olan şu ana kadar bir tek senin blogunu buldum ve çok sevdim..Her neyse yeni takipçinim ve Datça'dan mutlu yıllar diliyorum..

    YanıtlaSil
  18. Sana,ailene,sevdiklerine..
    Mutlu,sağlıklı,şanslı,bol paralı,bol seyahatli,bol kahakahalı bir yıl diliyorum.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  19. Happy New Year Nohutum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...