Kahve Keyfi




Yok yok her geçen yıl kışı daha çok sevmeye başladım ben. Eskiden hava kapalı olduğunda suratı asılan, yaza ne kadar kaldı diye günleri sayan ben şimdi hava güneşli olduğunda bozuluyorum. Şu sokaklarda evsiz barksızlar, zor durumda olanlar olmasa hiç yaz gelmese diyeceğim neredeyse.

Tamam evde, gün ışığında fotoğraf çekmek için çok az zamanım kalıyor belki ama olsun, o kısacık zamanda bir o kadar değerli oluyor.  Zaten bulutlu havalarda çekilen fotoğraflardaki ışık çok daha iyi.

Kışın evde kahve keyfinin yerini tutacak başka bir şey de düşünemez oldum. Hele ki uzun zamandır beklediğimiz Nestlenin espressosunu geçenlerde  Migros’ta görüldüğünün haberini aldıktan sonra resmen mutluluktan uçtuk.

İlk kez Londra’daki arkadaşlarımıza gittiğimizde onlarda içik biz bu kahveyi. Nestle’nin espressosu. Biz evde filtre kahve içiyoruz genelde akşamları, nescafe’yi eve sokmuyoruz bile. Kahveyi sevmeme rağmen nescafe içemiyorum. Ama aynı nescafe gibi hazırlanan bu espresso gerçekten çok lezzetli. Londra’da onlarda içtikten sonra iki kavanoz alıp geldik, sonra arkadaşım ne zaman İstanbul’a gelse bize de getirdi sağolsun. Nestle’ye yazmayı düşündük ama email adresine ulaşamadık websitelerinden, sonra da kaderimize boyun eğdik ama her markete gittiğimizde kahve reyonuna uğrayıp baktık, acaba gelmişmidir diye.

Geçen hafta bizde o kahveyi içmiş olan bir arkadaşımız aradı, sizin kahveyi gördüm Migros’da alayım mı diye, hemen al al diye atladık, sonra ben gittim aldım, sonra Funda gitti aldı, sonra çevremde gördüğüm herkese söyledim ki alsın bu lezzetten mahrum kalmasın. ( ayy sanki para alıyorum gibi amma reklamını yaptım)

Hayır burada yazmamın sebebi de şu, Migros’un bu ürünü devamlı getirip getirmeyeceği belli değil. Çünkü üstüne “Migros mutluluk festivali için özel olarak ithal edilmiştir” gibilerinden bir şey yazıyor, sanki bir süreliğine getirilmiş gibi.  Duyanlar alsın da baksınlar bu ürün tutuluyor, hep getirsinler istiyorum: )

İlk önce kahveyi koy fincana sonra üstüne kaynamış sıcak suyunu dök, nasıl köpürdüğüne bak, mis gibi kokusunu içine çeke çeke keyifle iç…

Haftanız güzel geçsin efendim…
 

 
In the past, I don't like the winter so much. I always used to count days for summer. But now, I can live only winter:)

I love coffee. We generally drink Turkish coffee and filter coffee at home.

I don't like Nescafe but about 2 years ago, We went to London and we meet Nestle espresso at our friend's home. I liked it so much and bought it a few bottle.

We could not find it in Turkey until last week. One of my friend phoned me and she gave me a great news. She had seen nestle espresso a supermarket, they were imported exclusively for a festival.

I hope we can find this coffee every time in Turkey...

Have a great week.
 
 




32 yorum :

  1. ayyy öyle özendirdin ki
    gidim alasın geldi vallahi...
    yasağı bir kere delsem midem bağırmaz dimi :)

    YanıtlaSil
  2. alışveriş listesimize eklendi :)teşekkür ederim.akşam kahvelerini severiz.insanın sevdiği,beğendiği bir şeyi paylaşması çok keyifli bir şey di mi ?bu keyfi yaşamayı, paylaşmayı seviyorum, hem de çok...
    haftan güpgüzel geçsin :)

    YanıtlaSil
  3. Pek kahve insanı değilim ama çok merak ettim. Hazır kahve ne kadar farklı olabilir merak içindeyim, denemeli :)
    http://craftanddecorate.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bir kahve sever olarak suda çözünen kahveleri içerdim hep.Fakat daha sonra ingilizce öğretmenim hergün sınıfa misss gibi starbucksıyla gelince beni de alıştırdı.Gerçek kahvenin filtre kahve olduğunu anladım artık.Bu anlattığın ürünü görüp düşündüm almayı sonra vazgeçtim.Okadar güzel anlatmışsın ki birazdan çıkıp alıcam:))

    YanıtlaSil
  5. Biz de nescafeyi terkedeli baya bir oldu. eve hiç almıyoruz. Eşimle Türk kahvesi içeriz. Ama harbiden iştaha getirdin. bakalım bizim köşedeki migros a da gelmiş mi?

    YanıtlaSil
  6. Off mis gibi kokusu geldi burnuma... Hemen gidilecek, Migrostan espresso alınacak :)

    YanıtlaSil
  7. Nohut'cuğum, hiç kahve kültürüm yoktur ama , öyle anlatmışsınki gidip alacağım :))
    Kış mevsimii ben de çok severim. Sıcak evde olup, çayını iç fimini izle ohhh:))
    Tabi tek sıkıntı dediğin gibi evsizler. Onları düşününce de biraz kızıyorum böyle düşündüğüm için kendime. Ama ne yapayım ki kışı seviyorum.
    Sana güzel kahve keyifleri canım ...

    YanıtlaSil
  8. Selamligue'nin tarçınlı kahvesine öyle alıştım ki artık başka kahve içemiyorum ama bunu merak ettim, öyle bir anlatmışsın ki almamak olmaz, tiz Migros'a gidile ...

    YanıtlaSil
  9. Himmmm...Migros yok... ! Ama burada markette bulunabilir! Gerci biz de eski italyan usulü iciyoruz kahvemizi Nohutcugum...hani su esspresso makinalarina koyuyorsun..sonra ocaga, huuuup su yukari cikiyor, miiiis gibi kokusu sariyor önce sonra köpüklü sütün icine ince ince dökülüyor...aaaa kaptirdim kendimi, özüüüüür.. bir gün seninle kahve keyfini siparis ettim evrene ! Öptüüüüm

    zehra

    YanıtlaSil
  10. Hemen deneyeceğim..ama bu anlatımınla umarım akşama kadar bana da kalır 1 tane :))

    YanıtlaSil
  11. Fotograflar ve kahve muhabbeti harika :) Ben de bir kahve muptelasi olarak ilk is Migrosa gidilecek alinip denenecek :) Her postunuzdaki fotograflariniza bayiliyorum.Ben de acemi bir fotograf muptelasi olarak birsey sormak isterim.Kullandiginiz makinanin markasi nedir,bir de bu aydinlik fotograflar icin gun isigi yetiyor mu? Gun isigi destegi veren ozel bir flas kullaniyor musunuz?Ben de Canonuma bir flas dusunuyorum,sizden bilgi almak istedim.Biraz fazla sordum ama :) Hani fotografcilar derler ya isiginiz bol olsun.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Canon kullanıyorum, flashım da yok, gün ışığında çekip picassa da renklerini açıyorum gerekince. Flash ile çekilen fotoğrafları pek sevmiyorum ben. Bizim evde de hep aynı yerde fotoğraf çekiyorum ki oraya bile ışık çok kısa süre için geliyor:(

      Sil
    2. Cevap icin cok tesekkurler cafenoHut :) Ben de Canon kullaniyorum,ancak sizin fotograflar cok aydinlik gorunuyor ve cok begeniyorum.En cok isik alan noktayi belirlemeliyim ben de kendime :)
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. hemen alıyoruz sen merak etme, ben de nescafe'den hiç hoşlanmıyorum, kahve makinem olmadığı için filtre kahve de içemiyorum, gerçekten sevindim böyle kolay bir lezzet olduğuna!

    YanıtlaSil
  13. Esim bu habere bayilacak umarim oda sever cunku evde denemek icin sldigimiz ve begenmedigi icin kullanilmayan bi dolu marka var.

    YanıtlaSil
  14. Ohh afiyet olsun. Bu arada benim dergimden muhakkak almanı isterim.D&R da var, "marie claire idees" Bu sayıda olan keseler var, eminim beğeneceksin.

    YanıtlaSil
  15. Kahve tutkunuyuz, almasak olur mu hiç :)

    YanıtlaSil
  16. yes I love my coffee too. I drink latte in the morning! what lovely golden Stags! have a good week, Heather x

    YanıtlaSil
  17. Kavanozun da bir resmini de koysaydin keske. Ben Berna'lara da soyleyeyim, onlarda alsinlar. Aslinda o da seni takip ediyor, ve Migros'a da gidiyor. Yani ben soyleyene kadar duyar belki ama. Ben de Turkiye'ye geldigine uzuleyim mi sevineyim mi bilemedim valla. Insan uzaklardan birseyler getirince ve begenildigini bilince mutlu oluyor. Artik baska birsey bulucaz :) Bu arada buralarda noel hazirliklarina basladilar, hep seni aniyorum. Bak iste canim erken falan degil, anca diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben söz dinlerim bak hemen koydum:)
      Bir yandan burada yazdım ama korktum da şimdi herkesler alır bir daha da getirmezlerse bana kalmaz diye:)) Fundaya dedim git yine al bi kavanoz:)) Gerçi 21 Aralık'ta ne olacağımız belli değil stoklamakta fayda var:))
      Bu arada sen ne getirsen bizi mutlu ediyor hem yeterki siz gelin.
      :) anca değil mi ağırdan ağırdan başlamak gerek...

      Sil
  18. kahvesever olarak hemen arayacağım ama buralarda bulamam ki :((((((((

    YanıtlaSil
  19. I don't drink coffee but I understand what you mean, It's a simple pleasure, relax, a moment to stop the world! Beautiful photos as usual!
    Ciao
    Aina

    YanıtlaSil
  20. Selamlar,

    migrostaki ürünün üzerinde "NESCAFE COLLECTION ESPRESSO" yazıyor, doğru mudur?

    http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/28822929-32030-nescafe-collection-espresso100-gr

    YanıtlaSil
  21. dün akşam migros'tan alındı,kavanoz incelendi,kokusu sevildi.Kahve bugün işyerinde içildi,yine sevildi, beğenildi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir yandan yazdım bir yandan da belki herkes beğenmez dedim korktum.. Beğendiğine sevindim yani...

      Sil
  22. Öyle bir kahve istedi ki canım bu ne yaw, hemen gidip alasım geldi.

    YanıtlaSil
  23. kahveyi bende severim özellikle dışarda hazır kocaman fincanlarda her çeşidini içmeyi, sıcacık kış günlerinde içimizi ısıtır, bunu daha önce denememiştim, bir bakmak gerek.

    YanıtlaSil
  24. Yahu ne alemsin
    Migrosun gönüllü reklamcısı tabi ki aslen Nescafenin:-)
    Evet haklısın böyle bulunan ürünler hemen alınmalı çünkü Çaykura ait present çaylardan da bir kez getirdiler hatta her migros değil sadece bizim buradaki küçük migrosda vardı.
    Çünkü gördüğümde ilk almamıştım sonra alırım diye ardından daha büyük bir migrosa gittim hazır yolum üstündeyken baktım yok tekrar o küçüge gittim ve aldım.
    Hadi afiyet şeker olsun ağız tadıyla.

    YanıtlaSil
  25. bayıldıımmmm, ben bunu raflarda görmüştüm ama almaya elim gitmemişti.
    Dün bu yazıyı okuduktan sonra , akşam doğru Migros'a ..
    Akşam yemeğinin üstüne de pek güzel oldu :)
    İş yerinde de çok rahat çekmecemde bulundurabileceğim bir kahve, çok pratik.
    Teşekkürler bizi bu güzel tatla tanıştırdığın için :)

    YanıtlaSil
  26. Tüm Migrosları talan edip bulucam onu nihahahaa! :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...