Gel de Aşık Olma!


Peşinen bir "Maşallah" alayım hepinizden: )




Hani size bahsetmiştim bizim deli olduğumuz güzeller güzelinden. Halamın kızının kızının kızı diye: ) Rahmetli halam çok genç yaşta anne olunca, bu tapılası güzelliği görme şansımız oldu işte bizim de.

Bu fotoğraflar bayramdan önceki hafta çekildi. Gerçi bayramda da Altınoluk’da buluştuk ama şimdiden deli gibi özledik. Kardeşimin telefonunda bir iki videosu var durup durup onları seyrediyoruz. Sanırım bağımlısı olduk: ) ya da bu bir çeşit aşk… Aklımıza gelince yüzümüz gülüyor, söylediklerini tekrarlayıp duruyoruz, onu öpmek için içimde inanılmaz bir istek, o istek neredeyse canımı acıtıyor.
 
 


Ne zamandır böyle küçük çocuk yoktu etrafımızda o yüzden herhalde ne yapacağımızı şaşırıyoruz.  Bir de böyle bıcır bıcır konuştukça  yakalayıp ısırmamak için dişlerimizi sıkıyoruz resmen.

Elinde kalem habire daireler çiziyor, eserlerini evin muhtelif köşelerinde görmek mümkün, hatta kağıt bulamadığında tek eliyle gözlerini kapatıp iki bacağını boyamış, sözüm ona saklanarak gizlice yapıyor.
 


Bir de kedisi var Sultan. O da onun gibi daha bebek, 3 aylık. İkisinin öyle bir videosu var ki youtube’a koysak izlenme rekoru falan kırar herhalde. "Bebeğim benim bebeğim" diye kafasını tutup yanaklarından öpüyor Sultan'ı: )

 
Şimdi bir de Balıkesir’de teyzemin kıznın henüz iki aylık bile olmayan, babamın değimiyle ” tombak güzeli”ni gördük, iyice delirdik. Onun fotoğraflarını daha bilgisayara aktaramadım, onu da görürsünüz yakında: )

 

Ada henüz iki yaşında , bu tavşanlı çantayı onun için diktim ama o küçük ve öpülesi omuzlarına birazcık büyük geldi, gerçi oyuncakları için küçük, doldurdukça dolduruyor ama iş taşımaya gelince anneye uzatıyor. Buradan anladım ki 2 yaşındaki kız çocukları için yandan asmalı çanta dikmeliyim ya da birazcık daha büyümelerini beklemeliyim.

 

Gerçi hiç büyümeseler en güzeli şuna baksanıza…

 



I sewed this small tote bag for this adorable girl. She is my cousin's daughter and we are getting crazy for her.

Look at these photo, she is such a beautiful girl, isn't she?
 
 
 



NOT : Tatilden yeni döndüm, yaptığınız yorumlara cevap falan yazamadım henüz, umarım yazacağım, aklımda yani, bilin istedim…
 
P.S. : I have just came back from holiday and I could not write anything for your nice comments. I’ll write, I did not forget





103 yorum :

  1. Hani maşallah yerine "40 bin kere maşallah" derler ya, işte tam da yeri geldi. 40 bin kere maşallah ona, bu nasıl bir şekerlik bu nasıl bir tatlılıktır böyle? İlk gördüğünde şöyle benim yerime de bir mıncıklasan onu diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birin yerini bin almış:))))
      yazdığımı okuyunca pek güldüm kendime, Ada'ya özel bir maşallah olmuş. Böyle de kalsın bari:)

      Sil
    2. :)) ben durup durup maşallah diyorum ki bence bini falan geçmiştir..
      O yüzden bin uygun olmuş yani...
      Sana söz ilk gördüğüm yerde senin için de zevkle mıncıklayacağım:)

      Sil
  2. Ada'lar hep böyle güzel olur ;) 41 kere maşallah..

    Allah ileride sana da nasip etsin böyle güzel bir çocuk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle, kaç Ada gördüysem hepsi de birbirinden tatlı:)
      Seninkini de Allah bağışlasın, çok şeker...
      ve Amin:)

      Sil
  3. Çok güzel, çok çok güzel. Hak verdim size, deli olmamak elde değil ki bu fıstığa.
    Allah nazarlardan saklasın, çok güzel, çok mutlu bir yaşamı olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama, kim dayanabilir böyle bir güzellik karşısında:)

      Sil
  4. MaşAllah,MaşAllah,MaşAllah... 41 kere. Bu ne güzellik Allah nazarlardan saklasın, ömrü uzun bahtı güzel olsun.Çok tatlı,çok şeker.
    Anlattığın sevgi patlamalarını bende on aylık yeğenim için hissediyorum.Aynı anlattığın gibi dişlerimi sıkıyormuşum , eşim söylüyor.Öpüp öpüp koklamaya doyamıyorum.Aşk'ların en güzeli onu sevmek sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ben böyle bir sevginin tanımını pek yapamıyorum, yani nasıl anlatsam, göğsümü yarıp içime sokasım var:)

      Sil
  5. Hosgelmissin Nohutum...pek bir seker gelmissin...bakmaya doyamadim, adi güzel, kendi güzel, allah bahtini da güzel kilsin insallah, 41 kere masallah... ha bu arada bekliyoruz yani Altinoluk ve bayram fotograflarini :)) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altınoluk'ta mandalina, zeytin toplamaktan pek fotoğraf çekemedim bu sefer. Az süre kaldık orada. Ama bir güzel fotoğrafı daha koyarım maşallahlık anlaşırız:)

      Sil
  6. ayyyy maşallah subhanallah, tek kelime ile bayıldım, bittim. az bakıyım da oğluşum da böyle güzel olsun bari eheheheh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak:) Ben devamlı bakıyorum fol yok yumurta yokken...

      Sil
  7. Maşallah.. Maşallah çok tatlı, tam yemelik. Allah anne babasına bağışlasın. Sultanla olan videosunu youtube a koyarsan haber ver merak ettim bak şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video da benim ve kardeşimin sesleri var ve duysan boru gibi:) iğrenç, o yüzden büyük risk halka sunmak:)

      Sil
  8. maşallah maşallah maşşallah :))) gerçekten çok güzel bir çocuk..Allah bağışlasın...içimi açtın...ayrıca kediciği de çok sevdim:)) bir de çantaya bayıldım :)) seviyorum yazılarını....sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bunu sevmemek mümkün değil !

    YanıtlaSil
  10. Ne şeker bişi buu maşallahhhh. Ahh kendi kızımı öpme isteği de benim canımı yaktı şimdi mesai bitse de uçsam eve :) Çantası da çok güzel olmuşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışan anne olmak ne zor. Ama eve koşa koşa gitmenin zevki de başkadır:)

      Sil
  11. Kocaman bir maşallahhhhhhh :)))))Çok şeker, pek tatlı,ballı ;))

    YanıtlaSil
  12. Nohuttt bak git :))) Sen beni öldüreceksin bi gün, küt diye gidicem senin fotolara bakarken :)))Maşallahhhhhhh Ada'ya mı bakıp iç çekeyim, tavşanlı çantaya hayran olup ona mı iç çekeyim. Kalakaldım. Ya bi git yaaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa, çok güldüm be Füsun...

      Sil
    2. hahahaaa, çok güldüm be Füsun...

      Sil
    3. İzleyince aklıma sen geldin. Bir bak istersen çok güzel anlatmış.. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GwFevqoejXc#!

      Sil
  13. Allah nazardan saklasın, yavrum benim ya tam mıncırılası hakikaten! Maşallahhhh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sesi çıkmasa mıncırsak da mıncırsak.

      Sil
  14. masallah!!! binlerce kere masallah!!!
    Nohut tam yemelik, isirmalik, yanindan ayirmamalik bu prenses masallah.

    Oyle iyi anliyorum ki dediklerini bizim balyanak icin ayni seyl;eri hissediyorum. Bazen kokusu burnuma geliyor resmen. O sesi, o bakislari. hepsine masallah masallah!

    ben donup dpnup bakarim buraya artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet toplu bir maşallah çekmek gerek:)

      Sil
  15. Maşallah hem de 41 kere maşallah!
    Annesine söyle lütfen mümkünse bir kız daha doğursun ,dünyada güzel insan nüfusu artsın :)

    Yorumları yanıtlayamadım diye üzülme canım,biz seni tanıyoruz,işin azalsın hele yine yazarsın!

    Öptüm koskocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu dileğini annesine kesinlikle ileteceğim Nilgün Abla

      Ben de öpüyorum seni.

      Sil
  16. Maşallah, Melisamın 2 yaş durumuna benziyor.
    Aklıma getirdin. Ben bir ara yayınlayayım kızımın , lüle saçlı fotoğraflarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sapsarı saçlarıyla Melisa Da kimbilir ne şekerdir 2 yaşındayken. Gerçi hala öpülesi:)

      Sil
  17. Hay maşallahhhh....Allah nazarlardan korusun, kendisi gibi güzel bir ömrü olsun Ada kuzusunun...

    YanıtlaSil
  18. Ayşe Yavuz30/10/12 18:34

    'MAŞAALLAH'
    Benim de 2.5 yaşında abimin kızı var o kadar tanıdık geldiki anlattıkların.. İnsanın alıp içine sokası orada büyütüp hiç dışarı çıkarmayası geliyor. :)

    YanıtlaSil
  19. Allah nazarlardan saklasin kücük prenses gercekten cookk güzel, kaymak tadinda, mıncıklama kıvamında acayip bir varlik:) ayyy benim minik elma kurdumda bukadar olacakmi diye düsündüm birden ama hemen toparlandım ki ocak ayinda 1 yasinda olacak:) Buarada evde bir cocugun olmasi cok farkli degil mi nohut? Zamanin nasil gectigini anlamiyor ve hayatin sikintili tafarlarindan hic bahsetmiyorsun. Cunku veletler okadar hizli yasiyorlarki yanlarinda zaman akip gidiveriyor:) Allah anne-babasina bagislasin minik ada'yı, hep mutlu büyüsün ins...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım okula başlayana kadar geçen zaman en güzeli. Hep yanındalar, gözünle görüyorsun büyümelerini.
      Bıcır bıcır konuşmalar, tepkiler... Ve gerçekten de tek muhabbet onlar üstüne dönüyor. Düşün bizim evde olmadığı halde günlerdir bu ufaklığı konuşuyoruz:)

      Sil
  20. Maşallah, suphanallah, tam 41,5 kere ;) Çok şeker bu küçük Ada, nasıl bir enerji veriyor di mi küçük çocuklar insana :) Hiç konuşmasalar bile (misal bizim bücür) hareketleri yetiyor dünyayı güzelleştirmeye, aydınlatmaya :) Bahtları açık olsun hepsinin ;)
    Bize düşen bu bayramlık şeker de çoook tatlı geldi valla, teşekkürler nohutcum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) konuşur merak etme, sonra da esas muhteşem günler başlar. Onlarla dünyayı tekrardan keşfetmek ne güzel.

      Sil
  21. maşallah!
    muhteşem bir fıstık bu,
    şansı bol olsun:)

    YanıtlaSil
  22. Maşaallah,barekallah..subhanallah....anca bu lazımdı...sade maşaallah az kalır..
    çok tatlı,Allah analı babalı büyütsün..

    YanıtlaSil
  23. Maşallah Nohut'cuğum, ne kadar da tatlı. Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin. Çantası da harika hani :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. mahirle ne kadar yakışırlar:)değil mi ama talibim şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hahahaaa Mahir'den iyisini mi bulacağız diyeceğim ama tabi bir de anne babaya sormak gerek sanırım.

      Sil
  25. Ben onun tavşanlı çantasını yerimm:)
    Benim de bir arkadaşımın kızı var ayda, İsmi ece, o da iki yaşında.akşamları eşime hep eceden bahsediyorum, ve bana diyor ki yeni torun sahibi olmuş babaanneler gibi herşeyini anlatıyorsun ecenin, ece bugün şunu dedi, bugün böyle yaptı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynen öyle Zeynep'im aklımızdan çıkmıyor hep, Altın top dedikleri şey gerçekten. Anlattıkça çoşuyor insan.

      Sil
  26. Kırkbir kere maşallah Nohutçum, bu ne güzel bir kuzudur ama çantayı da boş geçmemek lazım, şirineye pek yakışmış güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  27. maşaAllah
    oyy ne tatlı bu böyleee

    eeee bu kadar çok çocuk sevdiğine göre senin vaktin gelmiş Aydacım...:D

    hadi inşaAllah :D

    YanıtlaSil
  28. masallah gercekten, harika bir cocuk, tahmin edebiliyorum tatlılığını, hic doyulmaz ki boylesi tatlılıga...

    YanıtlaSil
  29. maaşallahhhhehhhhhh
    çiçeğimiz çikolatamız hazır ne zaman gelelim kahvenizi içmeye :)) bu ne güzellik yahu

    YanıtlaSil
  30. güzelliğiniz kalıtımsal , belli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz hanfendi, ahh keşke öyle olsaydı:)

      Sil
  31. o zaman maşallah diyorum bu güzelliğe nedense hayvanlar çocukları biliyor gibi normalde bu kadar mıncıklanan kedi tırnaklarını çıkarır heralde ama çocuklara birşey yapmıyorlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sorma, öyle gü<el oynuyorlar ki, nasıl öpüyor o kediyi ama onun da gıkı çıkmıyor. anlıyor sanki çocuk olduğunu.

      Sil
  32. 41 kere maşallah.. siz tam bizim aile gibisiniz.. yeğenlerim küçükken bağımlısı olurduk her birinin, onları görmeye gittiğimde heyecandan kalbim güm güm atardı, ya da bize gelecekleri zaman. Büyük ablam eli elinde uyurdu bebeklerin ve sözleri durmadan tekrarlanırdı. Şimdi çocuklarımız oldu, o heyecan gitti. Bakıyorum Kerim çok güzel, çok tatlı bir çocuk, başkasında görsem çıldırırdım oysa şimdi nerdeyse onlardan kaçacak yer arıyorum.. yani diyecepim o ki; böyle çocuk sevmek çok keyifli be Aydam.. özlemek, beklemek harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerim'in fotoğraflarına bakarken hep düşünüyorum, bu şimdi yanında olsa, şöyle o kıvırcık saçlarını koklaya koklaya öpsem diyorum, kimbilir neler neler konuşuyordur, ne şaklabanlıklar yapıyordur diyorum...
      Belki de haklısın, evde çocuk olmayınca hep güzelliklerini görüyor insan... Dertleriyle uğraşmıyor. Ama karşılıksız gelip sana sarılması herşeye değiyordur.

      Sil
  33. Maşallah... Çok tatlıymış gerçekten :) Çocuk fotoğrafı çekmek zor ama, değil mi? :)) Ürün fotoğrafı çekmeye hiç benzemiyor; onlar kaçıyor, sen peşinden koş koş dur :)) Bende de çocuk modeller var bu arada *-* Bir bak bloguma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yook yoook ben hiç hoşlanmıyorum insan fotoğrafı çekmekten. Bir kere çarpıntı yapıyor bende. Hiç hevesim de yok. Bu fotoğrafları da sadece bu güzelliğin her ananı hatırlamak için çektim. Yoksa yalvarıyorlar da çekmiyorum.

      Senin kızları gördüm, hepsi de birbirinden sevimli, sen de fotoğrafçılık da gün be gün aşıyorsun:)
      Sana da kocaman bir maşallah....:)

      Sil
  34. ama ama ama nasıl bir güzellik bu noHut ...hemen Bulut'la, kinder supriz yumurta ve çiçeğimizle, kızınızı istemeye geliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kinder süpriz dedin tamamdır, kız Bulut'un.

      Sil
  35. Dünyalar tatlısı maşallah. Gercekten insan ısırmamak için zor tutar kendini. Çanta da harika olmuş bu arada. Ellerine saglık. Cimcimeye de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  36. Maşallah Rabbim ne güzel yaratmış...

    YanıtlaSil
  37. oooo! maşallah! içim eridi resmen!

    YanıtlaSil
  38. Öncelikle kocamannn maşallahhhh, hani şu hamile halimle, kızım filan olursa, bol bol bakıyorum, belki benzer:))) Gerçekten dünya tatlısı birşey bu, Allah güzel ve uzun bir ömür versin. sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. I don't understand a word, but I love the pictures. Sooo cute! Lovely little girl and a sweet little cat :)

    Have a nice day!
    Hugs Sofia

    YanıtlaSil
  40. Çantayı tutuşunu sevsinler! Maşallah

    YanıtlaSil
  41. Maşallah.

    Canı gönülden anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  42. Maşallah maşallah maşallah... şöyle sarılıp, mıncıklayıp, öpüp okşamak geldi içimden hem de nasıl, Ada'nın nezdinde bütün çocuklar için istiyor ve diliyorum ki "onlar hep gülsünler, hiç solmasın gülen yüzleri."
    Şimdi bu Ada ve Ece büyüyüp kocaman kız olup bir gün karşılaşıp "aaa o da ne benim çantamdan var bu hatunda da" diyecek bir tesadüfe imza atıp, sonra senin elini öpmeye falan gelirlermiş şeklinde senaryo yazdım hemen :) Çanta kardeşliği malum ;)
    Bir de o ponpon beni bitirdi ayol yiriiiiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çanta kardeşliği haa güzelmiş bu, o zaman etrafta gördüğüm her kız çocuğuna bir çanta dikip yaşlılığımı garantiye alayım...

      Ponpon yapasım var habire:)

      Sil
  43. Cok guzel masallah!Allah uzun omurler versin.
    Canta da cok hos. Komik olan tavsan icin kullandigin kumas bende de var:) Hollanda da local market ten almistim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada o kumaş her yerde:) ben de pek seviyorum.

      Sil
  44. bin maşallah demeli ama :D

    YanıtlaSil
  45. Çantaya bayıldım elinize sağlık. sahibi ise ayrı güzel allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  46. Thank You for those sweet words in my blog today!
    Love your blog and your pictures.

    Have a nice evening!

    YanıtlaSil
  47. She is so adorable Ayda, and she looks so cute with the little tote.
    I can imagine you being crazy by her, she is a sweetheart.

    YanıtlaSil
  48. Yüce Allahım böyle özene bezene yarattığı bu yavrucağın tahtını da bahtını da kendisi kadar güzel yapsın inşallah. Maaşallah, maaşallah!

    YanıtlaSil
  49. öncelikle maşallah en kocamanından:)
    biz büyüdükçe çocukları fazla sever olduk dediğin gibi aile kocaman olunca çocuk gördükmü kayıtsız kalamıyoruz:) çok tatlı sarı kız;)

    YanıtlaSil
  50. Ay kuzum benim sen ne tatlı şeysin ya...yerim ben senin bal yanaklarını.Maşallah!
    Lülüş saçlı br kızım olsun istemiştim hep, ama lülüş saçlı oğlum oldu. Dün saçını bağladım aynı kızlara benzedi, babası ile epey eğlendik. Sonuç Eee hayatım bide kızım olur dimi demez mi, ada'yı görünce kalbime çarpıntı geldi. Bu minnoşu görünce sanırım kızım da olsun istiyorum. aayy ne bileyim işte zor karar...sen arada getir buralara da uzaktan da olsa severim ben.

    YanıtlaSil
  51. Maşallah maşallah! Çantası da kendi de ayrı güzel.

    YanıtlaSil
  52. bayıldımmmm, maşallahh...

    YanıtlaSil
  53. Nazar değmesin,çok tatlı.Tatlı niyetine yesen yenir.İnsan bakmaya doyamıyor.Tombak güzeli de merakla bekliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  54. Maşallah maşallah.Çok tatlı aynı benim küçüklüğüme benziyor.Bu arada fotoğraflar harika çeken eller dert görmesin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...