Haftasonu Kartı



Yarın kahvaltıya misafirimiz var ama bu hafta o kadar yoğundum ki ne yapacağımı bile planlayamadım. Bir denediğimi de bir daha denemek istemiyor, hep yeni tarifler peşinde koşuyorum ki bu büyük risk çünkü geçtiğimiz Pazar günü kimbilir kaç saat ayakta kaldım ve yaptığım şey olmadı. Yok yani biz kötü mötü yeriz ama bu sefer gerçekten olmadı ve attım. Sözüm ona hemen araştıracaktım, internetten videosu falan var mı diye bakacaktım ama hiç zamanım da olmadı. Yok yoook unutmadım, kesin araştıracağım.
Neyse işten hele bir çıkayım, alışverişimi yapayım, çiçeğimi alayım, evi de toparlayalım gerisi tamamen akşamki ruh halime göre belirlenecek Sevgıliiimmmmm….
Hepinize muhabbet dolu, neşeli kıpır kıpır bir haftasonu diliyorum…



I have guests for breakfast tomorrow but this week was very rush and I could not make plan what I'll prepare.

I always seeking new recipes, this is great risk, I tried a new recipe last Sunday and it was disaster. Now I am going to out of the office and I'll decide in the supermarket what I'll bake. wish me luck:)

I wish you have a weekend of fun ...








47 yorum :

  1. sevgilim ne oluyor :)

    enişte mi var yoğsam
    yoksa sen sazanmıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıptır söylemesi sazan oldun:) Yaa var ya cuma akşamları YALAN DÜNYA, oradaki bir replik bu. Hatırlarsın bak şimdi sende, hani geçkin oyuncu, sesine hayran olan...

      Sil
    2. hehehe :)

      ben o diziyi hiç izlemedim
      sazanlığım ondan :)

      Sil
  2. Kahvaltı sofranızı, çekilecek bilmem kaç tane fotoğrafı, alınan çiçeğin rengini, masadaki yerini, yapılacak muhteşem lezzetleri merak etmiyor değilim açıkçası :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin kadar becerikli değilim, öyle çok dseğişik lezzetler sunulmadı ama fotoğrafları düzenleyince ancak görebileceksiniz:)

      Sil
  3. Attın mı? ouw çok sert sevgılımm :D
    Döktürürsün sen şimdi, afiyet olsun şimdiden, güp güzel hafta sonları da olsun aynı zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) eğer yeseydik ölebilirdik, tabi ölmeyede bilirdik garantisi yoktu uşaaam..

      Öyle aman aman döktürmedim, neticesinde kahvaltı:))

      Sil
  4. Benim de yarın sabah kahvaltıya misafirim var, bana da tüyo versene aydaa:((

    YanıtlaSil
  5. canım , arkadaşımın yeni blogunu tavsiye ederim. birbirinden güzel tarifler var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, gerçekten güzel tarifler varmış, izlemeye aldım...

      Sil
  6. linki vermeyi unuttum :)
    http://tatlicuma.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. güzelce hazırlarsın sen, çiçek alınacakmış zaten o yeter!
    :D

    YanıtlaSil
  8. güzel bir haftasonu olsun ...kahvaltı sofrasını bende çok merak ediyorum.
    Cuma akşamları artık "sevgılııımmmmm" çok daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben ilk seyrettiğimde gülmüyorum tekrarını seyredince gülüyorum, hani yeni bölümden önce özet veriyorlar ya işte o zaman, nedense:))

      Bir düzenliyeyim fotoğrafları yayınlarım.

      Sil
  9. Güzel bir hafta sonu dilerim size:)

    YanıtlaSil
  10. I'm on holiday now, two weeks, and I want to do a lot of things... Happy weekend for you too.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Realy, What a great thing. I will miss you Alicia:) Enjoy your holiday and take many photos...

      Sil
  11. sanada hayırlı hafta sonları :))
    herşey gönlünce olsun:))

    YanıtlaSil
  12. Sana da güzel bir hafta sonu olsun ,sevgılimmmm ! Bak biz de gündemden uzak kalmamak adına decoder edindik ve cuma akşamları dizi izlemeye başladık :)

    YanıtlaSil
  13. Himmm...sen simdi kimbilir nasil hazirlarsin herseyi...sofraya güzel bir örtü, üzerine alinan cicekler ve daha ne ayrintilar... yasasin Pazartesi yayin bekliyoruz o zaman, bir pazar´a misafirle bitmiyor bu is Nohutum...biz de variz Misafir sonrasi icin :))) kolayliklar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayy strese girdim şimdi. Yok öyle abartılacak bir misafir gelmedi, biz bize kahvaltı ettik aslında...
      Fotoğrafları da düzenleyemedim henüz. İnşallah bu hafta...

      Sil
  14. malesef bu hafta içi bende misafirlerim için,işten geldikten sonra denemek için bir süredir fırsat kolladığım bir tarifi yaptım ama hüsranla sonuçlandı.denemeleri dar vakitlere bırakmamak gerek:(ama sen döktürürsün bencede:)keyifli hafta sonları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu sefer iki tane daha önce hiç yapmadığım tarifi yaptım ve ikisi de süper oldu. Ben de şaşırdım, on kere çok güzel olmuş dedim yerken:9 insan kendini över mi, amaannnn övdüm valla.. Çünkü gerçekten harika oldular...
      Ama onların fotoğraflarını pek istediğim gibi çekemedim...

      Sil
  15. Her ne kadar takipçin olsamda sessizliğimi bozmamıştım ama bu yazının üzerine dayanamadım eğer istersen bu tarifi deneyebilirsin tutmama ihtimali yok.:) -bu kadar iddaalıyım.:)-

    7 çay bardağı süt,
    3 çay bardağı sıvıyağ,
    1 paket yaş maya,
    1/2 çay bardağı toz şeker,
    1 tatlı kaşığı tuz,
    1 kg un -1 kg'lık paket kullanırsanız ideal olur.-
    Hamuru yoğur ister poğaça, ister açma şekli ver (bence zeytin ezmeli açma en güzelidir.) tepside 20 dk. dinlendir ve pişir. Çok iltifat alacaksın çook. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tüh bak kaçırdım tarifi, ama yazdım bir kenera, kesin deneyeceğim. Aslında daha hayatımda hiç maya görmedim. Bu yaşa gelip de maya görmemek ayıp mı bilmem ama deneyeceğim, kusur kalsın istemem:)
      Çok çok teşekkürler tarif için.

      Sil
    2. yukarıda ki tarifi denemeli :) ilk deneyen haber versin :D

      Sil
    3. Ben kendimi bildim bileli annem yapar ona göre bu en orjinal açma tarifi bizcede öyle. Ben de 15 yaşından beri yapıyorum deneyin yani.:):)

      Sütü şekerle birlikte ılıt sonra mayayı içine ufala 2,3 dakika bekle mayanın o halinden bile saniyeler içinde bir sürü fotoğraf çıkartacağına eminim Nohut.:)

      Sil
  16. Kolay gelsin , keyifli ve mutlu bir haftasonu diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. ne neşeli bir hafta sonu kartı bu böyle. tabaklara bayıldım, renkleri durup duruken mutlu ediyor insanı.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Evimi tuttum.. Elden gecirilmesi gereken okadar cok sey varki evde.. Yok yoook. bu boyle olmicak. sen orda yorulup catlatacagina kendini gel bari bana yardimin dokunsun. Dikis makineni getirmeyi unutma ama.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl isterdim gelmek, buralardan o kadar bunaldım ki şu sıralar. Şeytan diyor al çantanı git bir daha da dönme:)
      bu arada sana daha mail yazacaktım yazamadım ama aklımda:) Çok da bunaltmıyayım seni zaten işin başından aşkın diye düşündüm:)))
      Öpüyorum seni, umarım yeni evinde , yeni hayatında herşey gönlünce olur..

      Sil
    2. Mayis itibariyla tasiniyorum.Zorlu bi donem.. Ama hallolacak hersey.. Sanada gorev verecegim merak etme gelmesen bile. Mailini bekliyorum, bunaltmazsin beni, okurum yazdiklarini hissede hissede, ..

      Sil
  19. Nohutcugum...gida boyasi olarak TR´den aldigim Fo marka boyadan kullandim. Kadiköy´de Duygu Tic. ten almistim...ama Besiktas´ta pasta malzemelrinden bulabilirsin sanirim.... sevgileirmle, mutlaka dene, cok leziz oluyor.>öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııım Kadıköy'e gitmem gerek benim haklısın, hep oranın ismi çıkıyor karşıma...
      ama deniyeceğim söz..

      Sil
  20. 1. yorum süper :)

    Bundan sonraki post lütfen dünkü kahvaltıya ait olsun . eminim ki döktürmüşsündür ve ben o şahane sofrayı görmek istiyorum nohutum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( maalesef fotoğrafları düzenleyemedim be Nilhan, en kısa zamanda inşallah..

      Sil
  21. Merhaba, bloğunuz çok hoş:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim, sevgiler..:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  22. These plates are adorable. Definitely cute enough for all of those open shelves in kitchens. Love this.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes you are right but I have a small kitchen and I would like to have open shelves so much.. I hope a day:))

      Sil
  23. How was the breakfast? Was everything all right/ I bet they were, you have a magic touch to create beautiful things.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...