Bugün Bunu Sevdim - RUCHE Magazine








Hem fotoğraflar, hem model (ki  bence çok ama çok güzel bir kız), hem tüm ürünler çok hoşuma gitti bu dergide. Daha önce de paylaşmıştım sizlerle Ruche’nin online bir dergisini, gerçekten çok zevkliler.
Fotoğraflar Elizabeth Messina tarafından çekilmiş (kissthegroom.com’dan) . Kendi websitesi de harika ama özellikle kissthegroom.com’daki fotoğraflara bakarken resmen kendimden geçtim. Renkler, kompozisyon, modeller , gelinlik modelleri, çiçekler…. Hepsi güzel işte… Tavsiye ediyorum, sadece bakın ve gözünüz gönlünüz açılsın…





I loved all images, model and all products on this issue of Ruche. I had shared  previous issue of Ruche with you. They are really very succesful.
Photography by Elizabeth Messina (kissthegroom.com). She is so talented and I could not stop myself from her website and http://www.kissthegrom.com/.
Enjoy turning the pages...





Pin It

25 yorum :

  1. Bahar gelmiş bu dergiye de fazlasıyla bloğuna;)

    YanıtlaSil
  2. Kizin sac modellerine bakmaktan gozum baska birsry gormedi. O nasil guzel bir sactir oyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama o nasıl saç öyle. Taptım.

      Sil
  3. Sahiden harikulade fotoğraflar nohutcum, bayıldım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhh baktıkça içim gidiyor hala..

      Sil
  4. bigün de takı dergisi beğensen Aydacım yafff en kristalli olanlarından :)
    burdakilere baktım bazılarını yaparım da bazıları kuyumcuların işi sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan aklımda hep o gözle de bakıyorum ama hiiç karşıma çıkmıyor:(

      Sil
  5. Evett, süpermiş gerçekten. Hem model, hem ürünler, hem fotoğraflar... Modeli bulsak aslında, ürünler hazır :) Eh, fotoğrafçı da var ne de olsa senin gibi ;) Ben de asistanın olurum *-* Sonra iş Emirgan Korusu' na bir yatak atmakta :p :)))

    Şu aksesuarları mandalla ipe asma fikrini çok seviyorum, bir gün ben de uygulayacağım o ipi asabilirsem evin içine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çekimi ikimiz gitsek asla bir günde bitiremeyiz ben sana söyliyeyim. Eşinden izin alırsın artık biz de kalırsın:)

      Sil
  6. Bayıldımmm, takibe aldım. Çok güzel kareler ve evet benim de gözüme çarpan o güzelim bisiklet ve mandallı ip oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takdir ediyorum tüm emeği geçenleri:)

      Sil
  7. Süper bir site çok hoş :))teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Bu ürünlerin fiyatları da yazsa, biz de kredi kartıyla alsak evimize kargoyla gelse, alsak mutlu olsak, sorna giysek, o mankenin üstündeki gibi durmadı diye ağlasak :)

    YanıtlaSil
  9. Pure joy...thank you for sharing! xoxoxo Happy day to you.

    YanıtlaSil
  10. bu bisiklet tam benlikmiş. Atacağım cimcimeyi arkaya sezeceğim sahil yolunda. ohhh

    YanıtlaSil
  11. Bence de saçıyla,elbisesiyle çokk güzel bir genç kız.Minik desenli kumaşları çokk seviyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Keşke shipping belası olmasa da hepimiz alsak güzelmiş cidden sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa nakliye falan işin içine girince kötü oluyor:(

      Sil
  13. bu yaşta giyemesemde gözüm gönlüm açıldı sağolun hazan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...