Bugün Bunu Sevdim - Funkytime Magazine





Uzun zaman önce taslaklara kaydetmişim bu dergiyi, unutmuşum tekrar baktım yine sevdim.
Az sayfalı ama her sayfasında güzel fikirler bulabilirsiniz. Derginin yaratıcısı Sibylle,  Alman bir grafikermiş, sitesi de kendi gibi cıvıl cıvıl. Ben takibe alın derim. Daha öğreneceğimiz çok şey var çoookkk…

I had saved drafts this magazine for a long time ago. I had totally forgotten. I have just remembered it and wanted to share with you. Creator of the magazine is Sibylle and She is a graphic designer . I love her blog and magazine, You can find so many cheerful idea in there..














22 yorum :

  1. Pratik ve çok hoş fikirler de var dergide. Teşekkür ederim paylaşımın için.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok seviyorum böyle renkli,değişik fikirli dergilere,internet sayfalarına..
    bu paylaşım için de ayrıca tşkler
    takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzelşeyler buluyorsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin için diyeyim politikacılar gibi:)

      Sil
  4. siz sevince cafe nohut sever biri olarak bende çok sevdim HARİKA

    YanıtlaSil
  5. Ben doğru dürüst tarif edemediğim için masa örtünü hatırlayamadın elbette :) "Sünnetime beklerim efendim" başlıklı yazında kullandığın örtü kendisi... Seni bir başkasıyla karşıtırmam mümkün değil şekerim :) Dergi için yoruma gerek yok zevk sahibisin...
    Kek ikramın için ise teşekkür ederim yemiş kadar oldum...ben İzmirliyim İstanbul bize komşu kapısı bilmem anlatabildim mi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah şimdi hatırladım ben de o masayı, ama sarılı kareli bir masa örtüm olsa da hiç fena olmazmış:))
      Bu arada BEn aslen Balıkesirliyim ya hemşeri saylırız o zaman, sen gel İstanbul'a haber et:)

      Sil
  6. :) Nice magazine, a lot of recipes! And love the article about Madrid, it's funny to see the city with other eyes! There's been a long time since I went to El Rastro...I have to make another visit.
    (Have you been here? You have to visit us!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I would like to visit there so much, Normaly We had a plan for the next May, We wanted to come to Spain (Barcelona and Madrid for a week) but we had to change our plan because of my little sister works... Maybe another time...
      I know that it will be fantastic:)

      Sil
  7. ben şu üzerinde çilek kalpler bulunan çikolata kaplı şeylerden istiyorum. offf

    YanıtlaSil
  8. thank you so much! Tomorrow will be the next issue;-)

    YanıtlaSil
  9. Madrid, ah madrid. Cok seviyorum ben madridi cok.
    yalniz ben kal sevmiyor muyum acaba Nohut yahu tam da kalpli bir seye baslamistim. Bunu bir dusuneyim ben :) Yok severim de cok olunca mi sevmiyorum acaba bilemedim :)
    Bu arada kalpleri hic sevmeyen bir arkadasimiz var dogum gunlerinde kalpli obje aliyoruz ona suratinin sekli harika oluyor :)

    YanıtlaSil
  10. Bu dergiyi hiç duymamıştım. Sitey de kenara not ettim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. o çilekleri beş dakka da yerim ben o çikolatayla birlikte hemde :)
    bende son zamanlarda bi takıntı başladı
    yaşlandım sanırım.

    şimdi evin karşısında manav var ve tezgahına çilekleri dizmiş, gözümün içie içine giriyorlar resmen

    eee al da ye dimi
    yokk
    neymiş efendim daha zamanı değilmiş
    hormon vardır mış onlarda
    hem keseme, hem mideme zarar mış mış mış mış
    ne tuhaf kızım ben yaaa..... :)

    bu arada geçen gün ilk kez taze altın çilek yedim :)
    kurusunu yemiştim bi kuru yemişçide ayyy öyle ekşiydi ki yutana kadar canım çıktı....
    geçen babam almış geldi...
    anammmmm bildiğin ham dometes ayol :)

    ben altın çileği ilk gördüğüm de
    manav hiç üşenmemiş sarı erikleri kese kağıdına sarmış demiştim hehehehehehe:)
    şimdi kumkoat mıdır nedir onu merak ediyorum tadını
    yiyen varsa tadını tarif edebilirmi
    boşuna merak etmiyim şimdi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...