Ben Terzi Oldum...




Biliyorsunuz benim dikiş makinam yoktu… Takii geçenlerde doğum günümde kardeşim alana kadar.. Son 5-6 aydır devamlı ağzımdaydı, ahhh bir dikiş makinam olsa neler neler yapacağım, harikalar yaratacağım, diye…
Tabii o zamanlar sanıyordum ki evde dikiş makinasının olması demek otomatikman şahane dikiş dikiyor olabilmek demekti ki çok yanılmışım… Bu konuya daha sonra geleceğim…


Dikiş makinam olsun diye hem çok istiyordum hem de ilgilenecek bir konu daha olacak, ben kaça bölüneceğim, kendimi yine paralayacağım diye korkuyordum. Artık bunca yıldan sonra çok iyi tanıyorum çünkü kendimi… Her olay gibi bunu da kendime görev edineceğim, habire buhranlar geçirip, dikeceğim de dikeceğim…




Artık bilgisayarın başında aynen şöyleyim.;
Dur ilk önce bloğuma bir bakayım… Takipte olduğum bloglar neler yapmış şöyle hızlıca bir gözatayım çıkayım, bir yandan da flickr açılsın şurada… hiiii pinterest’te kimbilir neler kaçırdım, dur açayım da işin arasında birazcık bakıveririm canım ne olacak… Akşam için birkaç fotoğrafçılıkla ilgili tüyo veren site gezsem iyi olur (Bunlardan çıktı alıyorum, akşam yattığımda 2 sayfa falan okuyorum. Çok faydasını gördüm) ..  aaa şimdi de basit yastık nasıl dikilirmiş onlara bakayım… Ama haftasonu için mutlaka yapılacak bir kektir pastadır tarifini belirlemem gerek.. Bu ne yaaa resmen tansiyonum düşüyor, başım dönüyor. Ki  ben bunları yaparken bir yandan da işyerinde harıl harıl çalışıyorum. Geçen hafta işler birazcık arttı bende kaydım haliyle…



Hani Cuma günkü postta yazdım ya akşamları başka hevesler peşinde koşuyorum diye işte o hevesler dikiş üstüneydi ama bu yastığı elde diktimiştim daha önce ... Dikiş makinam yoktu o zaman..
Doğum günümde akşam bir arkadaşımda bizi Cem Yılmaz’a götürdü, yaşlanıyorum diye evde oturup karalar bağlamaktansa gülelim diyeJ  Ne zamandır böyle gülmüyordum. Resmen bronşitim kabardı gülmekten (Beni tanıyanlar anlar ne demek istediğimi). Sonrasında da eve geldik bir baktım kocaman bir kutu, zavallım uğraşmış güzel bir paket yapayım demişJ ( Olmuş ama olmuş…)

Önümüzdeki günlerde sizinle ilk denemelerimi ve maceralarımı paylaşacağım ama bu günkü yastık tamamen uydurmasyon. Gerçi biz pek sevdik.



Nasıl mı yaptım. Evde dikiş makinası olmamasına rağmen bir ara içimde inanılmaz bir kumaş alma isteği oluşmuştu. Beşitaş’ta kumaş satan bir yer aradım ve buldum. Ondan bir metre, bundan yarım metre, aa bu pahalıymış ama sen ver yine 25 cmJ diyalogları eşliğinde bir miktar kumaş almıştım. İşte onlardan  yaklaşık 6 x 6 cm’lik kareler kestim. Sonra Ikea’dan aldığımız krem rengi yastık kılıfının üstüne iğneledim ve elde dikmeye başladım. Off çok zordu.. Yani aslında yöntem çok kolay ama hazır dikilmiş kılıfın üstüne dikmek zordu. En köşedekileri dikerken insan nasıl tutacağını şaşırıyor iğneği de kumaşı da. Bir daha aynısından yapsam, ilk önce kılıfın ön yüzüne bu kare parçaları diker sonra kılıfı arka yüzü ile birleştiririm. Ama o zamanki şartlar bunu gerektiriyordu ve ben sanki o yastığı dikmesem yaşamamın bir anlamı kalmayacaktı…


Şimdilik benim odamdaki koltukta duruyor ama sanırım yakında yanına bir sürü arkadaş gelecek, ev yastıktan geçilmeyecek… Neyse…
Bu vesilyle “cafenoHut terzi olursa” konulu yeni dönemimizi açıyorum… Hayırlı uğurlu olsun..





You know, I did not have a sewing machine until a few weeks ago. This pillow case is completely invented without sewing machine by me.

A few weeks ago was my birthday and my little sister gave me a sewing machine as a present. I've had a sewing machine for the first time and I am interested in it constantly for last a few weeks. I'll share with you my new sewing adventures in the coming days :)

I sewed this pillow case without using  sewing machine. I used IKEA pillow case which I bought it for a while ago. And sewed  6x6 cm square pieces on top of pillow case which cut out from various fabrics.

It seems that I will have much more pillow case very soon:)



Pin It

121 yorum :

  1. harikasın ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş bence, daha iyileri de mutlaka olacaktır, senden bekliyorum: )

    Ne almışlar merak etim, marka?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk denemeleri bir görseniz, çok komik oldular ama çalıştıkça olacak diye ümitliyim:)
      Singer almış, başka bildiği dikiş makinası markası da yoktur zaten. Annemde de Singer var çünkü:)

      Sil
    2. : )) sen benım ılk diktiğim mutfak önlüğünü bir görsen: )))

      ama için rahat olsun, ilker hep öyle olurmuş...

      Sil
  3. dur ben sana annemin telefonunu falan vereyim de nohut bu konuda baya iyi anlasirsiniz siz :) kendisi meslegi geregi bu konuda biraz iyidir de. ne anasina bak kizini al mi dedin yok canim :))) kulliyen yalan bak bana anlarsin :)

    eline saglik cok guzel olmus :)

    ah ayni sehirde olsaniz bir de neler yapardiniz annemle be nohut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Benim annem de eskiden çok iyi dikiş dikerdi ama şimdi gözü bile görmüyor zavallımın, sıkılıyor da. Eee zamanında tüm sülaleye dikmiş, herkes herşeyini diktirmiş. Ben belki 17 yaşımda ayrılmasaydım yanlarından şimdiye çoktan dikişte usta olmuştum ama daha yeni başlıyorum:)

      Ama senin annen bari İstanbul'da olsaydı, çalardım kapısını gerçekten.

      Sil
  4. ee öylesyde haydi uğurlu olsun :)
    o yanyana gelmiş renklerin oluşturduğu bildiğin masalsı bir güzellik .
    bu kadar enerjide herkeslere lazım . Maşallah diyelim onun içinde :D

    YanıtlaSil
  5. terzi hanım terzi hanımmm ! kapmışsınız Sedo'nun baykuşlu ağacını ,güle güle kullanın,çok çok fotoğraf çekinn. dikiş macerası heyecanlı olacak gibi ;) yastık ta ayrıca pek sevimli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kaptım gitti. Mutluluk dansı yaparak geldim işden eve:)
      Ben de heyecanlıyım şu makina konusunda:)

      Sil
  6. Harika yapmışsın ben de çok beğendim, zevkini konuşturacağına eminim yastıklarda, kolay gelsin sana. Yenilerini merakla bekliyor olacağım:)

    YanıtlaSil
  7. yine şahane şeyler.Zaten blogundaki her paylaşımı seviyorum istinasız.Hayranlıkla ekrana donmuş bir vaziyette epey bir seyrettim.MaşAllah elinden her iş geliyor.on parmağında on marifet.ne diyeyim ... sayende feyz alıp hevese geliyor, bende yapsam diye iç geçiriyorum...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında herzaman öyle marifetli değilim, şu sıralar gördükçe bloglarda ben de çoşuyorum. Umarım böyle de devam eder:)

      Sil
  8. Ben de çok sevdim o yastığı, ben de çok sevdiiiiim.
    Yeni maceralarını bekliyoruz terzi Nohut :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Terzi Nohut senin başını da çok şişireceğe benzer:) Şükredeceksin aynı şehirde olmadığımıza.:))

      Sil
    2. Şişir şişerebildiğin kadar cicim, yeter ki sen şişir :)
      Bir şey deycem, neden dikiş mak. fotoğraflamadın ? Funda'ya da kocaman alkış, ne kardeşler var yaw :)
      Benim kazulet makinayı boşayıp, küçük ve kullanışlı bir mak. almayı düşünüyorum, tavsiyelere de açığım :) (arkadaşlık teklifi gibi oldu, benimle dans eder misin :))

      Sil
    3. :)) Ne şişirmesi yaaa, gerçek..
      Fotoğrafladım ama daha düzenleyemedim onları, diktiğim iki dandik yastık var onlarla birlikte koyacağım.
      Bu arada tavsiye verecek kıvamda değilim henüz , Funda en basitinden birşey aldım diyor. Ben hiç araştırmamıştım, araştırmaya girsem dayanamam hemen almak için delirirdim, bilerek hiç bakmadım modellere falan o yüzden hiç fikrim yok, singerin en uygun fiyatlı olanından aldım dedi ama.
      Ve seninle dans ederim, kabulümsün bu yoklukta:)

      Sil
    4. bu yoklukta ... puhahahhaaaa:))))

      Sil
  9. Hayırlı uğurlu olsun terziliğin Nohutcum. Makinanı güle güle kullan. Eminim çok güzel şeyler göreceğiz ilerleyen günlerde. Harikasın, devam :) Bize de ilham kaynağı oluyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy stres yaptım şimdi , ilk yaptıklarım birazcık komik oldular ama neyse, diktikçe ustalaşacağım ama ne de olsa:)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş nohutcum, devamını merakla bekliyorum.
    Bu arada o bilgisayar başı hallerinin neredeyse aynısını yaşıyorum, yetişemiyorum, artık yetişemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim Esracığım ve ben de yetişemekten bunaldım:(

      Sil
  11. Süper olmuş, ya ben de çok meraklıyım ama fırsat bulamıyorum, bin tane işin içinde, bir de bazen maymun iştahlılık yapabiliyorum, heveslendiğim şeylerin öylece bir kenarda olmasına çok üzülüyorum sonra. Bi ara makine alayım da dikişi kursuna gideyim diye bile düşündüm. sonra iyi misin, ne zaman gideceksin dedim kendime:) ama senden çok güzel şeyler çıkacak bence, dekorasyondaki zevkinden anlaşılıyor zaten:))) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim Derya, ben de son zamanlarda daldım bu her gördüğünü yapma olayına. Keşke daha öncede deneseydim diyorum ama şimdi. Kurs falan da boş, ben bunca yaşıma kadar herşeyi hep kendi çabamla öğrendim. Kursa gidip de devamını getiremezsen hiç bir işe yaramıyor, zaten tutku ile yaparsan bir şeyi devamlı yapıyorsun ve ister istemez ustalaşıyorsun.. Kurs sadece itici bir etken ve konsantrasyon sağlıyor.
      Benden de sevgiler...

      Sil
  12. çok güzel ve temiz bir iş olmuş ;)
    baykuşlu ajandana bayıldımmm

    YanıtlaSil
  13. Süpersin! Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  14. Makine olmadan bu ince işçilik çıkıyorsa ortaya, artık makine ile neler döktürüsün sen Nohutum. Kimseler tutamaz artık seni. Ben kumaşlara bayıldım resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Strese sokma beni yaa Nilhan, ilk yaptıklarım direk gömsem mi diye düşünmeye başladım şimdi:)

      Sil
  15. It's amazing... I'm impatient of seeing what wonderful things you are going to sew with the machine. This one is perfect, the handmade touch is lovely :)

    YanıtlaSil
  16. ben 3 aydır anneme bana dikiş öğret diye resmen yalvarıyorum, o bana al götür makineyi diyo, kendisi de o kadar alışamadı son makinesine ya neyse... ben de elimde kesip kesip dikiyorum ama beni gör sen annemi her gördüğümde anne şunu kescem de sen de diksen "ver edip'e götüreyim ben onu" (edip erkek terzisi) -anne edip naapsın onu? -anne duru'ya yuvarlak yelek yapcam ne güzel olur demi? "ben eve gidiim de azcık yatiim." ben naapsam da elde dikmekten kurtulsam noHut 2 minik bıcırla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) al makinayı direk başla dikmeye, yamru yumru dik gitsin, benim ilk diktiğim yastığı bir görsen gülmekten ölürsün. ama düzelir diye ümitliyim:)

      Sil
  17. ÇOK HOŞ OLMUŞ
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    :))

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş.kumaşlara bittim.ah neler çıkar bunlardan .bekliyorum sabırsızlıkla..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekli kumaşlar bulmak istiyorum ama nerede bulabilirim bilmem, Elimdekiler bulduklarımın arasındakilerin en alınabilecek olanlarıydı...

      Sil
  19. Yastık çok şeker olmuş.

    eee şimdi dikiş makineli postlar bekliyorum senden 4 göz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aahh bir de fotoğrafları düzenleyebilsem hemen.

      Sil
  20. çok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık, bloğunuzu ve paylaşımlarınızı çok beğendim. Bana da beklerim :)
    http://homestyleboom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. yine süper şeyler çıkacak ortaya demek ki, yaşasın! :)

    YanıtlaSil
  22. çook ama çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  23. Harika görünüyor, terzilik böyle güzel bir işle başlarsa sonrasında gelecek güzellikleri düşünemiyorum. Ellerinize sağlık, çok hoş gerçekten. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  24. Bu bloglar insanin basini belaya sokar! Ayni istek bende de uyaniyor ama neyse ki senin kadar azimli degilim bu islerde. Harikasin valla, seni alan yasadi :P :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) eee bende ne çocuk ne de eş var, böyle olunca azim başka şeylerde gösteriyor kendini:)

      Sil
  25. çok beğendim ve pintereste taşıdım...
    asıl macera şimdi başlıyor demek ki:)))
    kolay gelsin...
    bu arada kumaş seçimlerin süper...hiç de acemi değilsin bence....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOk çok teşekkürler, Bir an önce yaz gelsin Altınoluk'a gidelim bahçede dikeyim istiyorum:)

      Sil
  26. inanıyorumki iyi bir terzi olacaksın çünkü bilmekten ziyade zevkle alakalı bazı şeyler. fotografçılık gibi. dikiş gibi :)
    yani senlik. makinen hayırlı olsun...
    söylemeden geçemiyeceğim: cem harika yaa...
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsın çok teşekkür ederim ve gerçekten çok güldüm, hele son yarım saat koptum:)

      Sil
  27. ee o zaman ben kumaşları sırtlanıp size gelebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Reyyan senin gibi becerikli biri ile inan harikalar yaratabilirim:)

      Sil
  28. e ben de merakla bekliyorum o zaman dikeceklerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir an önce fotoğrafları düzenlesem iyi olacak...

      Sil
  29. Evet, işte bu anı bekliyordum ben de :)) Ne zaman dikiş makinen olduğunu duyuracaksın diye ;) Yazı atlamamışım, onu anladım böylece :D

    Yastığı gayet hoş buldum ben, elde dikmişsin bir de... Makinede ne harikalar yaratırsın ;) Bol pratik ve sabır lazım - o da sence fazlasıyla var zaten :))

    Kumaşların çok güzelmiş bu arada. Nerde şu Beşiktaş' taki kumaşçı? Senden alışkınsa bana da 25 cm filan kumaş keser herhalde :p :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) annem de telefonda aynı şeyi söyledi bir de sinirli sinir. Ben dedim ki ; anne dün akşam yine bir yastık diktim ama yamuk yumuk oldu... eee teyellemedin mi diye sordu annem, yok dedim, dayanamadım hemen olsun istedim. Düküş öyle hemen olsunla olmaz sabır işi dedi, uyduruk yapacaksan hiç yapma dedi:)
      Amann bu yaşta bir ağır geldi... iyi tamam bir daha teyelleriz dedim ama bozuldum da...

      Beşiktaş'da Ihlamur dere caddesinde eski Beşiktaş Hamamı var hani. Hacıoğlu lahmacunu geçiyorsun sümerbank var onu geç, tam hamama geldiğinde arayı dön oradaki küçücük kumaşçı. Adam çok muhabbet alışık yani küçük küçük kestirmelere, ben ara ara uğrıyorum bulamazsan bir iş çıkışı beraber gideriz olur biter...:)

      Sil
    2. Benim annem de aynı şeyi söyler; bu dikişte öğrendiğim bir şey varsa yavaş yavaş hareket etmek. O da biz gibi zamanı az gelenlere göre olmuyor öğrenme aşamasında :)) Sonucun bizi hayal kırıklığına uğratmasını istemiyorsak anneleri dinlemek lazım sanırım *-* Mesela ben şimdi fermuar dikerken sürekli teyel yapıp duruyorum, yoksa hayatta dikemem; bir kat kumaş, bir kat fermuar, üstüne bir kat daha kumaş koy, hepsini dik - oldu :))

      Verdiğin tarif işime yarayacak sanırım - bulur muyum bilmem ama :) Bir Cumartesi arayacağım kendisini - bakarsın bu Cumartesi :)) Bulamazsam sana seslenirim artık :D

      Ve... Sen de artık bir Kadıköy Pazarı yapmalısın mutlaka ;)

      Sil
  30. ne yetenekli insanlar var ya:) uzaylı gibi hissediyorum fotoğraflarına baktıkça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, iş güç yok da ondan diyelim:)

      Sil
  31. sinem seval12/3/12 21:39

    yaşama sevinci bu olsa gerek, yaptığınız şeyler zaten güzel, ama benim sitenizi takip etme sebebim uslübunuz,çok güzel anlatıyorsunuz .. takipteyim :)

    YanıtlaSil
  32. Harika görünüyor, valla süper olmuş!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağol Pelinciğim yenileri gelene kadar bu da bizim değerlimiz...

      Sil
  33. bende dikiş makinesi istiyorum bir sürü proje var kafamda:)dediğin gibi de oluyor şu olsun hadi şunuda yapayım aa şundan eksik kalmayayım:)yorucu ama güzel.
    senin yastık çok güzel olmuş ellerine sağlık.gelecekte bizi neler bekliyor merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aylin, bakalım ben de meraklardayım, neler çıakcak ortaya:)

      Sil
  34. muhahahhahaha muhahahhaha yok artık ya! İltere dedim ki bugün dikiş makinası alacağım ingiltereye gidince ama acaba şimdi alsam daha mı iyi olur, yoksa orada ucuz mu bulunur? Yok artık ya! aynı haller, aynı haller. evde dikmeler, nefessiz kalmalar, artan nabız .. dün gece kaç gündür içimi yiyen pinterestte düzenleme kısmına taktım aman ne zor iş, bir iki haftalık ömrümde amma çerçöp biriktirmişim bir de illa düzenli olmaları lazım.. hiç işim yok sanki onlartı düzenledim.. üstelik iki çocuk da hasta ve dün gece 9 da ve 12 de olmak üzere kusmuktan boğulan bir bebeği yıkama arası yaptım bu halleri..

    neyse amma yazdım, sadede geleyim aydam hayırlı uğurlu olsun dikiş makinan.. hayırlısıyla fazla telaş yapmadan inşallah kullan güle güle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Pinterest insana dikiş makinası aldırtır diye bir slagon olsaymış fena olmazmış yani....
      Bende işyerindeki koşuşturma, sende çocuklar ve iflas olmaz bir merak :) Halimiz harap bizim.... İyi mi kötümü bu kadar heder etmek kendini bilmiyorum. Bazen Fundaya özeniyorum. Kız net, hiç bulaşmıyor böyle şeylere, uyuyacağım diyor uyuyor, kitap okuyacağım diyor amanın bir keyifle bir kitaplar okuyor , sonra birazcık yatak örtüsü öreyim diyor onu yapıyor mutlu mesut.. ama ben delirmiş gibi, zombi gibi dolanıyorum etrafta, iyi fotoğraf çekeyim, güzel kekler yapayım, biraz kes yapıştır, şimdi bir de dikiş eklendi, bir de üstüne hepsi tam olsun, içime sinsin, doğru olsun... Allah sonumuzu hayır etsin diyeyim bari...

      Bu arada belki orada daha uygun fiyatlı bulabilirsin, mağzaların acayip kampanyaları falan oluyor diyordu arkadaşım ama tabi emin değilim.

      Haa bir de teşekkürler..

      Sil
    2. Deli Annem, sen buradan bakip incele makineleri. Oradakileri web sitesi fiyatlari ile kiyasla, ona gore karar kil! Burada daha cok cesit varmis gibi geliyor bana. Bir de orada belli markalar var. Pfaff cok fazla yok ama Bernina ve Janome dolu ortalik! Hazir yorumunu gormusken, soylemeden gecemedim.

      Sil
  35. ben de eg eşyasından ziyade çocuklara kreasyon yapacaüım hevesine tutuldum.. neymiş çocuklara thai pantolonu dikecekmişim, şalvar vs:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) diksen de göresek seninkileri şalvarla ne hoş olurlar..

      Sil
    2. Ingiltere'de ucretsiz ya da uygun fiyata bulabilecegin kurslar var bu konularda.

      Sil
  36. ne güzel yapıyorsun öle seyler bende çalısıyorum ama eve gelene kadar pilim bitiyor çok enerjisin maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında yapmak istediklerimin onda birini yapamıyorum, hiç verimli kullanamıyorum zamanı diye sinirleniyorum:)

      Sil
    2. blogunu sürekli takipteyim sni çok merak ettim blogum yok ta benim

      Sil
  37. siz herşeyin üstesinden gelirsiniz kim bilir daha neler çıkacak ortaya bende aynı dertle meşgulum dikiş makinam yok zaten dikiş dikmeyide bilmiyorum ama sanki olsa neler neler yapacağım bu aralar bir makina alacağım bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayal ettiklerimi yapabilirim, ve sen de bir dikiş makinasına sahip olabilirsin.

      Sil
  38. gercekten cok seker olmus :) cok sabirli ve becerikliksiniz! :)

    YanıtlaSil
  39. Makinanız hayırlı uğurlu olsun. Eminim bütün yaptıklarınız, yastık kadar güzel ve yaratıcı olacaktır.

    YanıtlaSil
  40. Dikiş dikmeye başlayınca püf noktalarınıda paylaşmayı unutma sakın, belki bende birşeyler öğrenirim :)) iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kıvama bir gelsem paylaşırım elbet:)

      Sil
  41. Allah sana kolaylık versin ne diyeyim. Ben özenip özenip uzaktan bakanlardanım. Belliki yaş genç, çoluk-çocuk yok (gerçi olsa da sen akıllanmazsın belli:). eeeee yapacaksın tabi :) yani hem fotolara bakarken hem de yazılarını okurken eğleniyorum :-)

    bu arada kardeşim özel derse başladı dikiş için. tavsiye ederim :-)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok belli olduğu gibi yaş hiiiç genç değil, büyük ihtimal senden de epeyce büyüğümdür, ama çoluk çocuk yok işte belki ondan.
      Zamanım olsa almak isterim özel ders ama ben deneye yanıla, kendi kendime daha iyi öğreniyorum. Hep böyle oldu. Ama baktım olmuyor Kardeşinin kimden ders aldığını sorarım sana:)

      Sil
    2. 73'lüyüm ben :-)

      Demek istediğim insanın içinde varsa çoluk-çocukta olsa yapar :-)

      Kardeşim daha çok kendine basit gömlekler, pantolonlar, etekler dikebilmek için ders almaya başladı. Pinterestten beğenip beğenip gaza geldi :-) Sen bir dene, istersen veririm tabiki numarasını :-)

      Yastığa bayıldım bu arada.

      Sil
    3. Bu hafta pek ilgilenemedim ama şu anda çoşmuş durumdayım, yarın akşama 2 yastık birden dikmeyi planlıyorum hadi hayırlısı ev yastıktan geçilmeyecek, Bir de işin kötü yanı, dikiyorum yamru yumrua olsa atsan atılmaz satsan satılmaz oluyor:) Saçma bir yastık kolleksiyonum olacak...

      Sil
  42. Waowwww yorumlar patlamış resmen:) Takipçilerinin seni ne kadar desteklediğini burdn anlayabiliyoruz:) Terzilik sana yaraşır Nohutcum ama benim seni daha fazla takip edebilmem mümkün değil senin tempona ayak uydurmak ne mümkün anca bir iki kek yapabilsem işte kendime madalya takarım.
    Yeni yepyeni şeyler bekliyorum senden napıyım beklentimi yükseltiyorsun sürekli:)Sevgiler kolaylıklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çoook teşekkür ederim de aslında devamlı hamaratlık içinde değilim. Burada sadece yaptıklarımı yayınlayınca sanki gece gündüz işleniyormuşum havası oluyor:)

      Sil
  43. bak ben ne iyi yapıyorum yığınla boyanacak obje var, salıverdim gitti. Baktım hobiyi strese bağladım tadı kalmadı. en iyisi zevkini çıkara çıkara yapmak dedim koydum kenara. Bu blog işi de bizi hevese getiriyor birazcık, beklentiler artınca bişey yapmak gerekiyor diye diye gaza geliyoruz ;))Senin gibi azimli hatun dan herşey beklerim ben...hadi hayırlısı daha görecek bir sürü prpjeler var desene...gözlerimize şenlik. Merakla bekliyorum aydacım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında azimliyim azimliyim ama bende de bir anda bıçak gibi kesilebilir herşey. Çünkü huyum berbat, işkence ediyorum kendime, heyşeyi en doğru ve olması gereken şekilde yapmak istiyorum, yetişemiyorum ya da beceremiyorum, yıkılıyorum:)

      Sil
  44. sekercim cok guzel olmus vallaa ellerine saglik. ay bende senin gibiyim herseyden yapayim istiyorum. biraz boya boraz pasta corek mutfak biraz dikis nakis orgu vs.. ama dikis olayina cesaretim yok henuz.. ama cok cok cok hevesim var. hele su aplike ve pachwork olayina hastayim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pachwork yastıklar örtüler yapmak istiyorum ama çok emek istiyor çoook, bakalım..

      Sil
  45. şu dikiş makinesinde benim de çok gözüm var bu ara.. umarım en zamanda alırım.. o yastığındaki renklere desenlere bayıldım. çok zevkli çok.. yeni yeni güzellikler görmek için sabırsızlanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda seninde bir dikiş makinan olur. Ve harikalar yaratırsın.

      Sil
  46. renkler muhteşem....

    YanıtlaSil
  47. Bende 1 senedir elde dikiyorum göya. Asla bu kadar düzgün yapamıyorum o ayrı :)

    Birde yastık sevdam vardırki anlatamam. Çok beğendim bu yastığı, çok zarif olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aslı, benimki de yakından bakınca çok düzgün değil ama olsun, yavaş yavaş:)

      Sil
  48. Çooook güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  49. Amazingly beautiful pillow. Well done! :)

    Thank you for your nice comment regarding our bedroom. :)

    YanıtlaSil
  50. Simply gorgeous Ayda!

    Congratulations on your birthday. I did not know it.

    YanıtlaSil
  51. İyice kendini aştın. Fotoğraflardaki her detay şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sen beğeniyorsan gerçekten çok mutlu olurum, senin zevkinin hastasıyım:)

      Sil
  52. çok güzel olmuş, dikiş makinem olduğu halde kullanamıyor olmk içimde koskocaman bir yara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beni,m ki öyle olmaz, geçen hafta çok hızlı bir giriş yaptım ama bu hafta hiç oturmadım başına:(

      Sil
  53. blogun header'ından da anlaşılıyor :) ellerine sağlık, pek sevimli olmuş:)

    YanıtlaSil
  54. Yastik super gorunuyor, ellerine saglik.

    Yalniz, birkac yikama sonrasi utulemek icini bayacak :) Zira o kucuk parcalarin surfilesiz kenarlari atacak, dikisler duz durmayacak. O yuzden elde patchwork teknigi ile bu ise baslamani oneririm. Bu yastik icin mesela, kartondan iki boy kalip hazirliyorsun. Kac parca yapacaksan, kucuk kaliplarin o kadar adet olmali. Kumasi buyuk kaliba gore kesiyorsun. Kucuk kaliba tegelleyip, kenarlardan cirpma dikisi ile birbirine dikiyorsun. Sonra parcayi utuleyip, yastigin on yuzune oturtuyorsun.

    Burada biraz daha fazlasi var... http://berceste.blogspot.com/2008/02/krkyama-yamal-boha-krkpare-patchwork.html En cok okunan yazim olduguna gore sevmisler mi bilmem :P

    Dikis makinesi ile gelecek eserleri meraklardayim!

    YanıtlaSil
  55. Annem de söyledi aynı şeyleri, doğru haklısın, kenarları pirçüklenebilir ama bir ömür boyu kullanmayı planlamıyorum:) ütü sorumlusuda bizim evde kardeşim bırak o düşünsün..
    Ama senden şu patcwork işini öğrenebilirim:) şimdi baktım bloğuna ne güzel yapmışsın ellerine sağlık, Daha benim o aşamalara gelmeme çooook var çoook.

    YanıtlaSil
  56. Kolay gelsin, diktiğin şeylerde renk seöimini çok beğeniyorum :) Bende bir makina almak istiyorum ama ne alacağımı bilemiyorum, senin kullandığın makne ne? tvsiye edermisin?

    YanıtlaSil
  57. Bir reenkarnasyonel durum ya da bir astral seyahatle beynime mi girdin anlamadım:) Bilgisayar başındaki haller durumu bende de aynen devam etmekte de... Şimdiki sürecim ise; cumartesi günü dikiş makinasını alıp yastık kılıfları ile çooook istediğim dikiş macerama başlamak:) Bu yazılarını okurken çok keyif alıyorum bu yüzden.İlerlemiş postlarında görülüyor zaten ne kadar yol katettiğin.Ben de gaza geliyorum sayende yani:) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  58. Dikiş makinası istiyorum çığlıklarım evi inletiyor bu aralar. Hiç bilmiyorum, hiç denemedim ama içimdeki isteğe de engel olamıyorum. Bu yastığı çok beğendim. Eğer başarırsam yazacağım kocaman Cafe Nohut ilhamımdır diye :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...