Yaratıcılık diz boyu....



Bu tarz yaratıcı ürünler çok hoşuma gidiyor. Eşinize, çocuklarınıza ya da geçerken bir merhaba demek için uğramış arkadaşınıza böyle bir tost ikram etmek ne hoş olurdu..
Sizi daha çok seveceklerine iddiaya varım...




Kaynak ; coolhunting


I really like this kind of creative products.
Please imagine ; to your husband, to your children, or to a your friend who stop by to say hello to you.  what it would be nice to offer somethings like this toast .
 
I will bet you that  they will love you more…




10 yorum :

  1. Bahse girerim, tabak Altinoluk`tan. Tost mu tabak mi daha güzel kestiremedim.

    YanıtlaSil
  2. o tavanın aralarındaki yağı temizleyince hiç böyle demiyeceksin eminim :D

    YanıtlaSil
  3. Nesrincim, ne yazık ki ikisi de benim değil fotoğrafın altındaki web sitesinde gördüm beğendim... ve muhabbet sofrasının da dediği gibi temizleme işini hiç düşünmemiştim:)

    YanıtlaSil
  4. eski tip tost makinesinin desenli olanı;))

    YanıtlaSil
  5. yok artık ! o ne ya! çinliler yapmıştır bunu da :)

    YanıtlaSil
  6. inanamadım. hani diyorum kalıcı dövme için :)))

    YanıtlaSil
  7. Bence de Çinlilerin işi olabilir bu:) Ve kalıcı dövme fikri da hiç fena değil hani.. Ama ben dövme yaşını gençtim gençler sıraya geçsin ben yaparım onlara:)

    YanıtlaSil
  8. aa satılıyor muymus bu
    ne kadar da güzelmiş
    temizlemek mi ?
    hmm o kadar da güzel değilmiş, olmasa da olur..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...