Türküm Doğruyum Çalışkanım....


Geçtiğimiz Pazar akşamüstü kardeşimle balkonda oturuyorduk, onun işleri şu sıralar çok yoğun olduğu için eve iş getirmiş onlarla uğraşıyordu ben de elimde fotoğraf makinası alıcı gözlerle etrafa bakınıyordum.




Birden gözüme kenarda duran boş kavanoz ilişti. Hemen kalktım, yağlı boyadan bir parça içine döktüm, şöyle bir çevirdim, her tarafı beyaz olunca içindeki fazla boyayı tekrar kutuya boşaltıp bekletmeye başladım. Baktım sevimli olacak, gittim mutfaktan küçük sarelle kavanozunu getirdim. 



Biz bu küçük kavanozları çok seviyoruz, içine kuş üzümü, tarçın, fıstık, karanfil gibi şeyler koyuyoruz. Neyse işte onun içine de ilk önce beyaz boya koydum sonra bir damla mavi damlattım. Ama tam karışmadı. Daha önce de kırmızı boya ile denemiştim ama yağlı boya olmadığı için günlerce kurumamış, kuruduğunda da dalda dalga iz bırakmıştı. Hatta onun da fotoğraflarını çekmiştim ama şimdi evdeki bilgisayarda kaldı. Neyse işte ertesi akşam üstü işden eve geldim, baktım kurumuş, hava kararmadan birkaç fotoğrafını çekeyim dedim. O anda elime geçen kurdela ile de birazcık renk kattım kalemliğime. Aslında renkli Japon bantları oluyor ama Türkiye’de hiç rastlamadım, Londra’da hep gözüm aradı ama orada da bulamadım. Mutlaka vardır da önemli olan nerede satıldıklarını bilmek. Sanırım dayanamayıp yakında internetten alacağım. Neyse işte o bantlardan olsaydı şişeyi çok güzel süsleyebilirdim.







Değişik boyutlardaki, özellikle geniş ağızlı kavanozlar ile çok daha kullanışlı olacaktır. Bir dahaki sefere ben geniş ağızlı birkaç kavanozu boyayacağım. Izır vızır saklamak içinde ideal ve şıklar. Mesela düğmelerimizi bu kavanozlarda saklayabiliriz.

Mutlu bir Cuma günü diliyorum efendim hepinize.... Saygılar...






Last weekend, on Sunday, I and my sister were on the our balcony. She have been working very hard these days. Because of this, she did something relevant to the job, and I strolled around for find something to take pictures.  Then I noticed this empty jar.
I poured a little bit white oil paint  into a jar and turned the jar thoroughly...
I spilled the surplus paint back into the box again. It looked so pretty that i wanted to paint one more time an other jar. I found a cute small one jar. That time, I spilled little bit white paint and one drop blue..




1 day later they were dry. After the work, I went to my home and I wanted to take their photos until evening.  I found a ribbon for adorn. Actualy if i have some Japanes Tapes it could be prettier than this version. But in Turkey I can not find any Japanes Tape also in London , I could not know that where can I find it.  I am thinking that I will buy from internet, that time I will make more beatiful pencil cases…
Different sizes, especially with wide-mouthed jars will be much more useful. We can use them for store for example buttons…


Happy Friday...




12 yorum :

  1. Hergün hevesle bloguna bakıyorum, bakalım bugün güzel olan ne var diye :)) Sen her akşam bir güzellik ürettikçe boş boş oturduğum için kendime kızıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Hande'cim aslında yaptıklarımın hepsi çok basit şeyler, önemli olan aklına gelmesi ve herşeyin elinin altında olması.. Ben evde çoluk çocuk olmadığı için salondaki masanın üstüne yığmış durumdayım kağıtlarımı kalemlerimi, alet edevatımı. Birde akşam eve gelince benden yemek bekleyen sadece kardeşim var:) Ne uydurursam yiyor zavallım...

    YanıtlaSil
  3. içim açıldı, çok güzel renkler :)
    dünden beri geziniyorum buralarda herşey çok güzel çok özenli, aklınıza elinize sağlık.

    masking tape, ben de çok aradım,taradım ama sonunda ankara-origamisan'da buldum.onlar da japonya'dan getirtmişler.

    YanıtlaSil
  4. yaratıcılığına hayranım!
    Ayrıca fotoğraflar öyle güzel ki..
    tebrikler arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. making tape urfa'da var, biz urfalılar normal bant kullanmayız masking tape kullanırız.burda ufacık mahalle arası bakkallarında bile var..emeğini ve hevesini takdir ettim.ne güzel!

    YanıtlaSil
  6. Yalın ve ince bir zevk bloga bayıldım..Sevgiler,sinem

    YanıtlaSil
  7. What a great idea! The photos and colage are amazing Ayda.

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel, seramik gibi olmuş çok beğendim!

    YanıtlaSil
  9. battodol; Öncelikle buraları beğendiğine çok sevindim , ikincisi de Bant'ın adresi için teşekkürler.. Mutlaka bakacağım oraya.

    Sj, Bahar, Sinem, Alis; hepinize çok teşekkür ederim. Mesajları gönderdiğiniz anda yazamadım cevabımı, otobüste cepten yorumları okudum ama cepten mesaj yazma özürlü olan ben hayatta güzel yorumlarınıza cevap yazamazdım..

    YanıtlaSil
  10. macellan; Muasir medeniyet seviyesine ulaşmış siz Urfalılardan öğreneceğimiz çok şey var:))
    Artık bir kasa kadar gönderirsin köşedeki bakkaldan...

    YanıtlaSil
  11. Regina; Thank you, I am realy happy...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...