Pembeli Mavili Mutlu Ev


Ben bu evin her bir köşesini çok sevdim. Pembeler , maviler o kadar güzel ki.
Özellikle mutfakta yemek masasının arkasındaki dolap, şömine ve aksesuarlar harika.
Ev de içinde yaşayanlar da çok mutlu görünüyor. Umarım hep mutlu mesut yaşarlar bu evde..


I liked every one corner of this house. Pinks, blues are so beautiful.
Especially ; the kitchen cabinet on the back of dining table,  fireplace and accessories are wonderful .
Those living in the home also seems very happy. I hope they live here happily during their all life.

















Kaynak ; husohem







7 yorum :

  1. masal gibi gerçekten ! Evin heryeri harika ama şömineye bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir ev! Çok düzgün ve sağ renk dokunur! Ben kanepede (on yastıkların kompozisyon için aşık oldum ve senin blog güzel bir alıntı kullanılacak görüntüyü muhafaza !!!). Ziyaret arquitrecos için büyük hugs ve teşekkürler.
    carla Maciel
    www.arquitrecos.com
    Brasilia / Brezilya

    YanıtlaSil
  3. Ah şu İskandinav konforu yok mu!

    YanıtlaSil
  4. wow, what a beautiful home! i love all the crisp whites with pops of bright color.

    xoxo,
    lesley

    YanıtlaSil
  5. bu benim en cok sevdigim tarz.

    YanıtlaSil
  6. Beyazlar..maviler..gün ışığı...ferahlık..ufak renkli detaylar....tam sevdiğim gibi..iç açıcı..
    blogunuzda çok güzel kareler var..içim açıldı geziniyorum..

    YanıtlaSil
  7. sizi bu günden itibaren izlemeye aldım.bayıldım blogunuza.benim hayalimdeki evde tam bu işde.bende beklerim ziyaretime

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...