Neymiş Efendim Bir de Minder Yapmışız...



Altınoluk'ta faaliyet faaliyet kırılmışız yani.. Utandım bir de minder yaptık demeye:) Ama yaptık...

Birkaç ay önce iş çıkışı markete uğradım. Aç karnına markete uğradığım zaman o kadar saçma sapan şeyler alıyorum ki... Karnım açken neden iki tane paspas aldığımı bilmiyorum. İkisi 5 TL falandı sanırım.
Dur ben bunları alayım, kardeşim “yine evi çöp eve çevireceksin” desin.. “valla koy bunları odanda bir yerlere” desin... Ben de; “karışma sen benim hobilerime” diyeyim... Karşılıklı restleşelim ve ilişkimize biraz renk gelsin diye de düşünmüş olabilirim.

Aylardır, odamdaki parça pinçik kumaşların durduğu kutunun içindeydiler (neticede görülüyor ki yine o kazanmış). Annemlerin yanına giderken hamarat kardeşim yanına kalın bir kitap ve hala örmeye devam ettiği motiflerini aldı. Eee ben bakındım bakındım, fotoğraf makinası zaten başucumda uyuyorum, yola çıkmadan da astım koluma... Son anda aklıma geldi bu zavallılar, aldım tıktım çantaya, bir de bu mavi pomponları almıştım taaa önceden... Beşiktaş'ta Gürün pasajındaki ıvır zıvır herşeyin satıldığı yerden. Benim gibisi de yoktur herhalde; oraya gidiyorum öyle etrafıma bakıyorum. Bir şey görürümde birden ilham gelir diye gözlerimi kısıp etrafımı kesiyorum. Bu pomponları da peçetelik yapmak için almıştım... Sonra saçma geldi, öyle kaldı elimde...


Neyse işte cumartesi öğleden sonra çıkarttım alet edevatı koydum annemin önüne. Annem çok iyi dikiş diker, yani dikerdi, şimdi hem sıkılıyor hem de gözleri görmüyor zavallımın.
Neyse istediğim şeyi anlattım; şöyle yuvarlak bir minderim olsun istiyorum, kenarlarına da bu mavi ponponları dikelim anneciğim, sen başla ben devam edeceğim... Haydi bakalııımmm gülümse çekiyorum... diyerekten...

Kumaş biraz saçmaymış etrafta acayip tüycükler uçuştu, ama ben koştum annem sinirlenmeden şarjlı süpürgeyle havada yakaladım hepsini.. Bu arada kardeşim kitabını okuyor arada da yan gözle bakıyor; ne bu tantana gibilerinden, ne de olsa onun bir titri var..


Neyse sonunda bitirdik biz minderi, ama benim bir parmağım yaralandı (içine kırpık kumak koyalım dedik onları öyle hırsla kıprmışım ki makası bir bıraktım deri kalkmış), annemin de parmak uçları acıdı, orada dikiş makinası olmadığı için o sert kumaşı elinde dikti zavallıcık...
Amannn ne yapalım acı çekmeden mutluluk yok.. Üzüleceksin ki sevinesin, ağlayacaksın ki gülesin.. yok öyle hampacılık...

Gelirken yanımda getirdim minderimi. Şimdi hangisini kullanacağımı şaşırdım. Bir gün mutlu minderimi, bir günde şirineyi kullanıyorum...


Last weekend, when we were in Altinoluk, worked a lot.. We sewed this lovely cushion with my mom.
A few month ago after the work I went to supermarket and I found this simple
floor mats, very cheap price, but I'm not sure, what I thought when I bought them Because they are very thin for mat. I put them a box and forgot until last weekend. I put them in my bag and went to Altinoluk.

My mom is very good tailor, so in the past, now, when she is sewing; she gets bored and does not see her eyes better.
But When I want, she always do it like every mom..

Finally, we finished it and loved a lot. 



23 yorum :

  1. Ben de dün gece blog blog gezerken bir minder gördüm, tamamen o ponponladan dikmişlerdi mindere. Bir sıra mavi,bir sıra kırmızı.,bir sıra sarı şeklinde.Çok renkli ve güzeldi.

    Bu çok kibar olmuş:) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Çok fenasın arkadaşım! Olmaz ki, yeter canımı çektirttiğin.. aa.. mutlu minderi de seviyorum, mavi ponponlunu da.. aaaaa.. alacağım çocukları, getireceğim sizin -mum- gibi evinize... -dağılın çocuklar- diyeceğim o olacak:P

    YanıtlaSil
  3. Hamarat annenin hamarat kızı n'olcak ? Kızkardeşin ööle uzaktan mı baktı ? Mindere otururken kira iste ondan !

    YanıtlaSil
  4. minder ayrı güzel :)
    anlatımın ayrı güzel :D

    YanıtlaSil
  5. E çok güzel olmuş, pamuk gibi yumuşacık görünüyor, kenarlarındaki maviler de ayrı bir hava katmış:)

    YanıtlaSil
  6. Nohuuuuuut tıpkı benim gibisin bir an beni anlatan biri var dedim. Ama şimdi ellerimden rahatsız olunca elim duruyor onun dışında ne yapılacaksa yapıyorum olmadı yarım işleri küçük kızım benim gibi onu taciz edip ona yaptırıyorummm..Ha bu arada bodrum katımda karton kutularda olan ponponları kurdeleleri dantelleri kumaşları ortaya bir döksem dükkan açarım gibi.. çok güldüm çok .. sonumuz ne olacak..sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Ay bu ponponlardan bende de vaaaar...himmm..hemen bir el atiliyor...Nohutcugumun izinden gidiliyor....sevgiler


    zehra

    YanıtlaSil
  8. merhaba, bu ne kadar güzel bir site, görseller harika ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan minderi güzel olmuş mavi kenarları ile ama ben mutlu minderi daha çok sevdim adı üstünde mutlu minder o;))

    YanıtlaSil
  10. şöyle bir kenara çekilde yüzüne tükürük falan gelmesin

    tütütü 41 kere maşallah. ne hamarat anne kızsınız siz.
    ablan minderlerin bitimine ne yorum yaptı merak ettim.
    ama ben çok beğendim çookkk
    şu yazlığınıza gelsem varya, dünya yıkılsa beni ordan kimse çıkaramaz.

    YanıtlaSil
  11. yaa ben bugün yine bir açtım bir açamadım blogger'ı, sinir oldum..

    Neyse, Papatya Prenses; Çok iyi fikir aslında... Soft renklerle de harika olur mesela çocuk odaları için..

    YanıtlaSil
  12. Deli Annem, getir sen onları, bırak dağıtsınlar bize de moral olur, siz gittikten sonra temizlik yapar; ooohh temizlik gibisi yok deriz, sonra koltuklara uzanıp, oooh iyiki de çocuk mocuk yok deriz:)

    YanıtlaSil
  13. Colette; sıkıysa otursun... alırım altından... :)

    YanıtlaSil
  14. İnanamıyorum bu ne hamaratlık,sanki iki günlük tatile gitmediniz de hobi kursuna gittiniz:)))
    Maşallah çok beğeniyorum tüm yaptıklarınızı ve tebrik ediyorum,sağlıkla kullanın...

    YanıtlaSil
  15. hobi kampı iyiymiş:) çok güldüm... Biz oto sanayi diyorduk oraya, babam sizi rektefe edeceğim dediği için:))

    YanıtlaSil
  16. Bloguna Deli Anne' den geldim :) İyi ki de geldim :) Çok sevdim blogunu daha ilk yazında ;) Hemen takibe alıyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Ve gelir gelmez ikinci yorumum olsun: Minder çok güzel olmuş *-* Anne-kız takım işi süper iş çıkartmış ;)

    YanıtlaSil
  18. o minik vazo ve altinda ki dantel beni aldi goturdu. eve gidip dantelli meydana cikarmak geldi icimden

    YanıtlaSil
  19. I just added your website on my blogroll. I may come back later on to check out updates. Excellent information!

    YanıtlaSil
  20. I just added your website on my blogroll. Really enjoyed reading through. Excellent information!

    YanıtlaSil
  21. Bana harika bir fikir verdinizzz :)) elimde kumaş ve elyaf vardı nasıl bişeyler yapsam diye düşünüyordum harika oldu bu :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...