Londra Modellerim















Londra'da sadece çiçek, böcek ve sokak fotoğrafları çekmedim. 3 tane de harika modelim vardı. Lapiska saçlı kız kardeşim, güzel gözlü arkadaşım ve onun amansız güvercin kovalayıcısı eşsiz kızı.

Flickr hesabımdan tümüme ulaşabilirsiniz

I  just did not take photos of flowers, insects and  the street in London . I had 3 gorgeous models. Long and beatiful-haired my sister nice green-eyed friend and pigeon pursuer adorable daughter.
You can see all of them on my flickr account



9 yorum :

  1. mrb cafenht, ben de şimdi okuldayım.çocuklar yokkenn bir bakayım dedim veee...
    aşağıdaki postlarda çizgili giysi etkinliği güzelmiş.ama benim çizgili birşeyim yok ki..şöyle dantelli falan olsaydı:))

    YanıtlaSil
  2. o çimenlerde olsam bende böyle pür neşe olabilirdim!! :))

    YanıtlaSil
  3. demek şu lapiska saçlı havalı kız kızkardeşin..tatlı bir kız.

    YanıtlaSil
  4. Valla ben anladım ki, senin elinden daha bir güzelleşiyor çektiğin ne varsa.. Modelelrin güzeldir elbet ama çeken de başka:)

    Ayrıca deli gibi canımı çektirtttin.. Hiç isteğim, niyetim yokken birden aklıma girdi Londra:)

    Ama gidip de fotolarındaki gibi bulamazsam da iki elim yakanda:)

    YanıtlaSil
  5. Buket; bak dantel iyi fikirmiş, belki bir gün biz de Türk Blogcuları olarak yaparız böyle bir etkinlik o zaman dantellerle donanırız:)

    Zeynep; kesinlikle haklısın. İnsanoğlunun doğasına aykırı bence kapalı yerlerde olmak o yüzden mutsuz oluyoruz.

    macellan; ekşili-tatlılı diyelim:)


    Deli Anne; Sen git beni de yanında götür ama, ben yemem içmem aynı kareleri yaşatırım sana:)

    YanıtlaSil
  6. Seviyorum senin fotolarını...içim açıldı oh bea ;))

    YanıtlaSil
  7. Benim kızları da çeksene NoHUtcuğum,çok güzel fotolar ...

    YanıtlaSil
  8. Modeller güzel , yer güzel , çeken güzel...Gören gözlere sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Aylar gecti ama ben su dondurmali resme bakmaya doyamiyorum. Yani insanin kendi kizi icin soylemesi cok abes belki ama cok guzel ya. Ama fotografi cekene de burdan tebriklerimi birakiyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...