Kırmızılı Ev...





Dekorasyonda kırmızıyı sevdiğimi hep söylüyorum. Evimizde bir sürü şey var kırmızı. Gerçi şu sıralar yavaş yavaş daha soft renklere dönmek istiyorum ama nedense elim hep canlı renklere gidiyor. Tabi birde hemen öyle birden bire ben bundan sıkıldım atalım da yenilerini alalım olmuyor.


Kaynak ; casadiez



Bu odada başta taş duvarı çok sevdim. Onun dışında orta sehpası, tekli koltuk (çok benzeri Mudo Concept’de satılıyordu), kırmızı dekoratif soba, avize ve o küçük sevimli pencere…


Not : Hala Londra'dayiz bir turlu bilgisayarin basina gecemedim simdi actim ama ingilizce klavye ile yazamiyorum bile , onceden hazirladigim postlari sizinle paylasmak ve merhaba demek istedim sadece...


Herkesi opuyorum


 

1 yorum :

  1. Sen hep buralarda ol oldumu sakın biryerlere gideyim deme..biz de öpüyoruz seni..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...