Gıcığım da gıcığım....


Becerikli Sedo Kız tarafından “mim”lendim ama ancak şimdi yazabiliyorum.

Mim konusu ; nelere gıcık oluyoruz…

Hızlıca sıralıyorum;

1- Doğru tahmin Sedo kız.. Kardeşime zaman zaman pek bir gıcık oluyorum… Hatta geçenlerde annemle babamı “onun evlatlık olduğunu artık bana açıklayabilirsiniz” diye zorladım ama maalesef boşa bir çırpınış. Biz gerçekten kardeşiz.

2-Yaklaşık 2.5 yıldır oturduğumuz apartmandaki herkese gıcığım. Daha doğrusu ben hala günaydın, iyi akşamlar demede ısrar etmeme rağmen dünkü bir olaydan sonra ben de onlar gibi olmaya karar verdim. Anlatmadan edemiyeceğim; Altımızda çok yaşlı bir teyze oturuyor, ilk taşındığımızda o kadar sevdik acıdık ki ne zaman camda görsem, bir şeye ihtiyacı olup olmadığı sordum. Bütün kış Yalova’daki kızında kaldı, 1 ay önce geldi. Küçücük bir saksıda asması vardı yan bahçede, bu sene bizim balkona ulaştı ve yan tarafı epey bir kapattı. Gözümüz gibi bakıyorduk, çok mutlu olmuştuk, balkonumuz yemyeşil olmuştu. Londra’ya gitmeden önceki gün bizi arabaya binerken yakaladı ve “evde olduğunuzda haber verin asmayı alacağım” dedi. Biz ilk önce anlamadık; “Teyze o tellerin arasına dolanmış nasıl alacaksın” dedik. “Ben sökerim” dedi. Neyse 1 hafta yoktuk geldiğimizde de bütün gün işdeyiz akşam taa eve gidiyoruz haftasonu seslenirim, gelir ne yapmak istiyorsa yapar dedim. Ama dün akşam eve bir gittim ki asmanın bize gelen dalını kesmişL Nasıl kıymış, neden kıymış, ona ne zararı vardı bilmiyorum. Anlamama da imkan yok. O kadar üzüldüm ki o yemyeşil canlı yaprakların dalında kuruduğunu görünce… Etrafına mutsuzluk veren herkese gıcığım. Komşu teyze bugün sana çooook gıcığım..

3- Verilen sözlerin tutulmamasına, bencilliklere, karşısındakinin mutsuzluğu ile beslenenlere gıcığm…

4-Güzel ve lezzetli olan herşeyin kalorili olmasına gıcığım..

5- eee ben iyiydim yirmili yaşlarda… Yaşlanmaya gıcığım…

6- Üniversiteyi kazandığım andan itibaren mesleğime gıcığım…

7- Hiç alakam olmadığı halde yaklaşık 3 yıldır Ceyhan Belediyesi’nden cep telefonuma gelen mesajlara gıcığım..

8-Gitmek istediğim yeri beğenmeyen, trafik olunca acısını benden çıkartan taksicilere gıcığım…

9-Zaman zaman kendimi Azerbeycanlı yeni yetme erkek çocuklarına benzetmeme gıcığım.

10- Fatmagül’ün yengesine, Caroline, adını unuttum ama Cemile’nin eltisine gıcığım…

11-Sanırım bugün gıcık olma günümdeyim kendimi tutamıyorum. Gıcığım da gıcığım…..

Bakalım Tatlı Anılar’ dan Hande ile Didemin Güncesi’nin Didem’i nelere gıcık oluyor??? Bizde zorlama yok, gıcık olmazlarsa bu mim onlara gitsin…


Kaynak ; Dreamy Whites

I have a mime. It is about annoying things.
I can say alot of annoying things ; my sister ,our old neighbor who cut on the my balcony grapevine, insensitive and selfish person.
I hate that  beautiful and delicious things have always high calories.
I was fine When I was twenties ages, I hate growing old. My job, recieve sms from people I do not know, Some taxi drivers, characters in some tv series ...




8 yorum :

  1. Komşu teyzeye Ben'de gıcık oldum, hem de çok pis gıcık oldum.
    Nasıl bir seviyesizlik,tahammüsüzlük o öyle?
    İnsan yaşından utanır,ama gel gör ki bazı kişiler nefretle beslenmekte!
    Meslek konusunda Ben'de aynı hatayı yapmıştım :( o stresli iş hayatının hatırası azılı troit ve reflü kaldı Ben'de.
    O da bir şeymi Bana Egemen Bağış'tan mesaj geliyor,basıyorum havayı millete ;)
    Azerbeycan ? hı ?

    YanıtlaSil
  2. siz gıcık olmuşsunuz ama ben okurken (asmalı teyze dışında) çok eğlendim:) ve çoğuna ben de katılıyorum, etrafta ve hayatımızda gıcık olunacak ne çok şey var!

    YanıtlaSil
  3. ne güzel gıcık olmuşsun böyle ,güldürdün beni.. okurken korktum acaba yorum yapanlara da gıcık oluyo musun diye:)

    YanıtlaSil
  4. Sedo; Benim de tiroidlerimi yedi bu iş, inşallah bu kadarla da kalır.
    En azından Egemen Bağış'ı herkes tanıyor. Ama biri benim telefonu eline alsa gelen mesajların %80 i H.sözlü'ye ait.. Yanlış anlaşılmaktan korkarım:))
    Azerbeycan olayına anlatmam çok zor. Böyle bazen aynada kendimi görüyorum.. Aaa bu ne Apaçi olmuşum... Anlatılmaz yaşanır yani..

    Clea; aslında daha hızımı alamadım, şu an itibariyle gıcık olduklarım listesini yazsam çok daha uzun olurdu.

    Macellan; henüz yorum yapanlara bir gıcıklık hissetmiyorum...Ama yinede belli olmaz, sen sakin ol, ani hareketler yapma ve asmalara dokunma...bugün pek tekin değilim.

    YanıtlaSil
  5. 3,4,5,8,10.maddelere aynen katılıyorum...

    YanıtlaSil
  6. Bende mimlenmek nasıl oluyor diye düşünüyordum ki, mimlenmişim :)Gıcık olduklarının hepsine bende gıcığım. Devamını en kısa zamanda blogumda yazacağım :)

    YanıtlaSil
  7. ben bu mimi sevdim canım, zevkle yazacağım teşekkürler. Böyle deyince köyü gibi olacak ama bazı insanlar yaşlandıkça huysuzlaşıp aksileşiyor. Bu teyzede ona örnek gibi :(

    YanıtlaSil
  8. Biliyor musun arkadaşım, belki kızcaksın ama haddim olmayarak birşey diyeceğim, senin güzel, ferah, keyifli postuna bu gıcık mimi :(

    Kim bu mimi yaymışsa iyi etmemiş bence.. olumsuzluğa odaklıyor insanı ister istemez..

    özür dilerim haddimi aştıysam:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...