Biri Beni "Mim"ledi!

Bu bir ilk. Colette beni MİM'lemiş:) Bir heyecan sardı beni. Akşam hemen cevaplarımı yazmaya başladım ama bilgisayarımda bir problem oldu yayınlayamadım, işte benim cevaplarım;

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?

Maaşımızı yatırırlarsa şok geçirebilirim:) 
 

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?

Heran başka bir şey için uykusuz kalabilirim. Fakat şu sıralarda Türkiye'de henüz bulunmayan ama gördüğüm anda almak istediğim tek şey bir fotoğraf makinası.

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?

Annemin kabak tatlısı ve kestane şekeri. Çatlayana kadar yiyebilirim. Yok yani biliyorum rekor denemelerim var.

4.Uğurun var mı, uğurun?

Olsa fena olmazdı ama...

5.Kendine en yakıştırdığın renk?

Lacivert galiba ... O kadar az lacivert kıyafetim var ki. Düşündüm şimdi evet evet yok denecek kadar az.

6.En sevdiğin takın?

Kayışının canı çıkmış olan saatim.

7.Takıntın?

Kardeşimin takıntılarının tersi benim takıntım:)

8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?

Havaalanlarını çok seviyorum, her ülkeden çeşit çeşit insan.. Bavulumu alıp bir süre havalanında bile takılabilirim yani. Ama illa bir yere gidilecekse bu Dublin, İrlanda olsun bi zahmet..

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?

Babamın şarkısı; "Gül Döktüm Yollarına". Babamla kesin şakırız bu şarkıyı duyunca.

10.Solunda ne var?

Biraz sonra yiyeceğim havuçlu kek. Ben ona bakıyorum, o da bana :)

Blog aleminde pek bir yeni olduğum için çok fazla kişi tanımıyorum ilk aklıma gelen iki kişiden biri "Pelin Pembesi " blogunun sahibi Pelin, ikincisi de "Bana Kalırsa" blogunun sahibi Serap.  Eğer kabul ederlerse ben de onları "mim"leyiverdim gitti:)

 

3 yorum :

  1. Günaydın, Benim blogum uzun süredir var ama, hiç mim'lenmemiştim. O yüzden açıkçası ne yapacağımı pek bilmiyorum. Sizin sitedeki aynı sorulara benim de mi cevap vermem gerekiyor. Sevgiler.(Bu arada aklınıza ilk gelen iki kişiden biri olmak çok hoş)

    YanıtlaSil
  2. aaa çokeğlenceli bişeymiş buuu nasıl oluyo noluyo????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri bir konu buluyor, o konu ile ilgili yazacaklarını yazıyor sonra isteğe göre 2-3 kşiyi mimliyor ,yani onlardan da aynı konuda yazmalarını istiyor, eğer karşı tarafta kabul ederse bloğunda yazıp başka birilerini mimliyor... Böyle birşey:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...